Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
Ja som de andra skriver så är ratten original, skön att hålla i men sliten så bytet blir bra framöver :)
Användarvisningsbild
av Briander
Ratten vilar ännu men var och hämtade en till uppsättning 17" fälgar idag, Fondmetal i gammalt 90-talsstuk. Bra att ha!

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:Ratten vilar ännu men var och hämtade en till uppsättning 17" fälgar idag, Fondmetal i gammalt 90-talsstuk. Bra att ha!

Bild
Ja dom där såg snygga ut. :D Är det en original fälg? Känner inte igen den :|
Användarvisningsbild
av Briander
Det är ingen oroginalfälg men någon har satt Volvo-kåpor i centrumhålen :) Fondmetal A9 heter den, den kom nog i slutet av 90-talet även om dessa är stämplade år 2000. 7x17 med ET42. Får se när och om jag använder dessa men jag gillar dom så är kul att ha :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:Det är ingen oroginalfälg men någon har satt Volvo-kåpor i centrumhålen :) Fondmetal A9 heter den, den kom nog i slutet av 90-talet även om dessa är stämplade år 2000. 7x17 med ET42. Får se när och om jag använder dessa men jag gillar dom så är kul att ha :)
Aha därför som jag inte känner igen dom :)
Användarvisningsbild
av Briander
Tvättade av med jobbets hästmedel och nu fattas bara en polering och fyra nya däck så är vi hemma.

Bild

Efter att jag bröt strömmen så lyser bara volym- och bas, diskant, fader-knapparna på stereon. Både när den är avstängd och påslagen. Jättekonstigt? Och störande på kvällstid. Någon som haft det problemet?

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja fälgarna blev fina efter en tvätt :)

Det sitter lampor i radion som brukar gå sönder tyvärr kostar dessa lampor nästan 60kr styck och jag har för mig att det åtgår så många som 6 stycken.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19
230fk går snålt

Okej men något måste känna av hur[…]

Spolarmotor fram

Hur byter man spolarmotorn fram på s40 sedan[…]

Ny stereo i min s40 2004

Tack för svaren, nu bara att installera.

Motorbyte Volvo 240

Väldigt snygg lyft!