Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
SvenB skrev:
Schmoyoho skrev:Jag tror det är Bilia i fel T-ort du ringt. Den T****** jag tänker på (antar det fortfarande är hemligt även fast jag som inte ens är stockholmare kunde lista ut det) verkar dock bara ligga kring 5 km bort så något egentligt hinder för att få något gjort verkar väl inte finnas.

Lillarapunzel: Skaffa volvokort så kan du/pappa din delbetala räntefritt på fyra månader, kostar ingenting och innebär inget krångel. Man får 5% rabatt på verkstadsjobben också om jag minns rätt, utöver volvo-bonusen.
Det T-ort som ligger 5 km från Tumba har ingen Biliaverkstad. Jag har bott i det området i 35 år, så jag vet.
Bor vi i samma ort?! :-O)
av Lillarapunzel
SvenB skrev:Nu har jag gjort lite research. Tjejen är inte bara slarvig med sin "lilla blå", hon är lite vårdslös med sanningen också. Ringde till Bilia i Tumba, som jag uppfattat att det är den verkstad som hon avser utnyttja. Om hon bokar tid i dag får hon lämna bilen den 31/8. Så lätt var det. November, jo hej :D
Jag är oskyldig i vart fall. Det var "någon annan" i huset som kollade och sa att det inte fanns tider i november. Hade faktiskt också lite svårt att tro det. Men tack för att du kollade upp det, och tur att det inte var så illa då! :-)-)
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:Tänk vad enkelt livet vore om man alltid kunde skylla på "någon annan" för att slippa ta ansvar..................... :roll:
Ser inte varför jag ska ta sånt stort ansvar för en bil jag inte ens är juridisk ägare på? Och förresten tror jag Blå skulle må mycket sämre om jag tvingades ansvara för allt kring den! :lol:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Tänk vad enkelt livet vore om man alltid kunde skylla på "någon annan" för att slippa ta ansvar..................... :roll:
Det finns en mening med att jag handlar på Biltema, för då har jag ju alltid biltema att skylla på ifall jag får fel del eller att den går sönder :mrgreen: :P
Användarvisningsbild
av DayDreamer
FyoDisco skrev:Hela denna tråd kanske är hittepå? Finns ens Blå? :shock:
Kan med säkerhet säga att Blå finns och att denna tråden är äkta :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
White skrev:Skrev du inte innan att blå var din bil?
Jo? Det är min bil. Dock inte jag som äger den ;)
Samma som mig alltså, jag köpte min bil för egna pengar så det är min bil men jag står inte som ägare :)
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 159
Låg räckvidd Volvo ex30

Vad har du för faktisk förbrukning d&ari[…]

I slutet av nästa år? Det är v&aum[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Det går att välja om den funktionen ska[…]