Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sura56
Erik3414 skrev:En nyfiken fråga till alla er som beställt en V90,
vem är näst på tur efter mig att få sin bil levererad?
Min har börjat tillverkats, är i pressverket nu, men så kom semestern i vägen.
Användarvisningsbild
av philipsguy
Kanske skulle vara lite sugen på att ändra från blond till Amber klädsel men vågar inte ta några risker att förlänga leveranstiden, 10 veckor kvar
Senast redigerad av 1 philipsguy, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Gul? :) Amber är ju görläcker, som att ha en soffa från Swedese
av Janello
philipsguy skrev:Kanske skulle vara lite sugen på att ändra från Amber till gul klädsel men vågar inte ta några risker att förlänga leveranstiden, 10 veckor kvar
Vi ändrade från charcoal halvläder till amber läder och leveransen fördröjdes med en vecka.
av superluxus
Erik3414 skrev: Fjädringen är också mycket bra.
Nu har inte jag luftfjädring på min, men den är väldigt bra ändå!
@Erik3414; Jeg bestilte heller ikke Four C Chassis på min V90 D5 AWD Inscription, men undrer på om jeg burde ha gjort det. Har du prøvd å ha litt tung baggasje i bilen? Blir det fort mindre bakkeklaring bak? Siste mulighet for meg å endre er 1. september, men jeg er redd for forsinkelser hvis jeg endrer nå. Levering v41...
av Erik3414
superluxus skrev:
@Erik3414; Jeg bestilte heller ikke Four C Chassis på min V90 D5 AWD Inscription, men undrer på om jeg burde ha gjort det. Har du prøvd å ha litt tung baggasje i bilen? Blir det fort mindre bakkeklaring bak? Siste mulighet for meg å endre er 1. september, men jeg er redd for forsinkelser hvis jeg endrer nå. Levering v41...
Nej, tyvärr har jag inte hunnit lasta så tungt i den än så att jag kan svara på din fråga.
Har heller inte fått draget monterat än på grund av att det inte fanns hemma på lager. Det ska dom montera senare.
Användarvisningsbild
av Volvosmurf
Erik3414 skrev:
superluxus skrev:
Nej, tyvärr har jag inte hunnit lasta så tungt i den än så att jag kan svara på din fråga.
Har heller inte fått draget monterat än på grund av att det inte fanns hemma på lager. Det ska dom montera senare.
Monteras inte det infällbara draget (semi elektriska) på fabrik ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33

Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]

Problem med p-broms v60 cc-19

Tjena! För några veckor sedan fick jag[…]

Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]