Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Sanningen är nog den att hon har slarvat bort telefonen (R) Har du gjort det Lillarapunzel??? :)
av Schmoyoho
SvenB skrev:Det T-ort som ligger 5 km från Tumba har ingen Biliaverkstad. Jag har bott i det området i 35 år, så jag vet.
Hm, inga andra aukt. verkstäder än Bilia där då? Annars är ju 5 km till en verkstad ett stenkast med alla mått mätt, även om man så bogserar dit den.
Användarvisningsbild
av SvenB
Hon skrev Bilia, det var därför jag kollade där :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
White skrev:Äsch, det där med att dom inte har tid att ringa ett ynka samtal är bara bullshit. Att det är sådan väntetid är nog också bara bull! :roll:
Väntetiden blir ju inte mindre för att man skiter i att boka tid heller ...

Så, Sven, hur många minuter av ditt liv tog det att ringa till bilia och "boka" tid? :roll:
Användarvisningsbild
av SvenB
Lucif3r skrev:

Så, Sven, hur många minuter av ditt liv tog det att ringa till bilia och "boka" tid? :roll:
Eftersom jag först hamnade i Bilias växel, så tog det nog nästan 5 minuter. :roll:
Användarvisningsbild
av White
SvenB skrev:
Lucif3r skrev:

Eftersom jag först hamnade i Bilias växel, så tog det nog nästan 5 minuter. :roll:
Hur överlevde du!!!??? :-O)
Användarvisningsbild
av garinge
SvenB skrev:Nu har jag gjort lite research. Tjejen är inte bara slarvig med sin "lilla blå", hon är lite vårdslös med sanningen också. Ringde till Bilia i Tumba, som jag uppfattat att det är den verkstad som hon avser utnyttja. Om hon bokar tid i dag får hon lämna bilen den 31/8. Så lätt var det. November, jo hej :D
det var precis det jag skrev på förra sidan eller om det var förrförra att dom visst hade tider innan november :)
Användarvisningsbild
av FyoDisco
Hela denna tråd kanske är hittepå? Finns ens Blå? :shock:
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 159

Det kan vara lite krångligt att veta på[…]

Ja precis men om du besöker Volvo s&ar[…]