Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
White skrev:Man kan ju undra varför Skruvat inte gör något åt problemet!? Det är ju jättedålig reklam för dom! :???: Inte bara på detta
bilforumet folk är trötta på dom. :P
För att det antagligen inte är så vanligt som försöker framhållas här. Jag har handlat kanske 5ggr där och alla orders har skickats dagen efter för att kunna hämtas på posten två dagar efter beställning.

Helt klart har en del råkat illa ut men att det skulle vara normalfallet tror jag helt enkelt inte på. Då säljer man inte för 255 miljoner. http://www.allabolag.se/5566057336/AB_S ... eservdelar
Nexus skrev:Jag måste faktiskt erkänna att jag beställde en packning till båtmotorn på skruvat efter letat runt på många ställen utan hitta den och har ingen båthandlare i närheten. Även om det strulat massa gånger så tänkte jag äh va fan har de ej avbokar jag ordern direkt...
Beställde tordag kväll, den skickades fredag och fanns hämta ut måndag morgon. Jag höll nästan på swimma tänk att en gång av tio så fungerar det :roll: Kunde skruva ihop båtmotorn och ut köra igen. Det är man inte van med när man handlat på skruvat...
Men bildelar köper jag aldrig mera där (S)

Jag kan mycket väl vara "samma skribent" men har lärt mig en läxa att bildelar köper man inte på skruvat.se men fritidsartiklar och båt delar tycks ju fortfarande fungera eller så hade jag bara tur äntligen hitta nålen i den förbannade höstacken :lol:
Dom kanske har annat folk som håller på med båt delar därav att det fungerar ?:-/ :)
av THP
Nåt är det.. för bildels sidan.. tja den fungerar ju inte. Delar benämns åt helvete.. listan över hur det passar är lika bra. Tydligt fungerar inte lagersaldot efter flera år.. Kundtjänst fungerar inte och man hänvisar till en chatt som inte finns vid frågor..
Kika gärna på alla bolag.. så kika på VD.n.. fundera på hur mycket tid till bolagsstyrning det bör bli förutsatt att alla bolag har tillsyn av sin vd..
Användarvisningsbild
av Funk
Jag får nog hålla med Lövet, för jag har då fått allt jag beställt i rimlig tid, dock har jag svurit över att skruvat tidigare sålt adressuppgifter till andra företag för reklam eller säljändamål. :evil:

/Thomas
Visst så länge det fungerar och ni får delarna och rätt delar förvisso så fungerar det säkert bra, men det är just det att när man ska skicka tillbaka något till dom för att man fått fel del eller att delen gått sönder under garanti tiden det är ju rena rama cirkusen och lika hopplöst.
av THP
Och så kom sakerna. Blev det rätt?
Givetvis inte..
Beställt TVÅ klammersatser. Fått avprickat två.... vad ligger i lådan?.. En...
Jo men visst.. varje sats har ju två klammer. En liten och en stor... någon kunde räkna till två klammer.. men inte två förpackningar...
Visst 29 spänn eller nåt och 4 timmars extrajobb då jag fick göra avbrott och dammsuga efter en autoexperten i närområdet med en sån sats, åka 15mil tur o retur..
Samtidigt får jag vara självkritisk. Aldrig.aldrig... påbörja förrän allt är inventerat.
Har reklamerat men inget svar och förväntar mej inget heller.. dom får en stund på sej. Det beställs alltid via faktura och den betalas inte före allt är klart. Helt i linje med vad fakturaföretaget erbjuder.
Jag har en fråga, har de ingen som svarar på mail? Ibland tar det veckor innan man får ett svar.

Men annars har Skruvat fungerat bra för mig hittills, en gång var en del trasig i förpackningen men jag mailade faktiskt och fick en ny direkt!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]

Laddat batteriet några timmar då den b[…]