Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Exyzäta skrev:Högtalare kan limmas med Casco Liquisole, ett gummilim som flexar. Superlim (cyanoacrylat) blir för stumt och spricker lätt med de vibrationer som uppstår i en högtalare.
Ok så länge inte limmet är för dyrt mot vad en ny högtalare kostar så kan jag ju prova :D
Bonden1989 skrev:Blev snyggt med den nya grillen! :-)-)
Fast om jag ska vara lite negativ av mig, så tycker jag att ögonlocken förstör lite. :???: Tycker inte alls att de gör bilen snyggare... :roll:
Tackar :)

Ja där tycker vi olika jag gillar verkligen ögonlocken, våga vägra original utseende :) :wink:
Skulle ju ha gjort en massa saker med bilen nu men vädret har ju varit förjävligt nu sista tiden. Nästa vecka så ska det bli en ordentlig rekonditionering av bilen, kommer att göra det själv då jag inte har någon lust att lämmna in den. Sen så ska även sidokjolarna av och lackeras vilket jag också kommer att göra själv då det är rena fantasi priser för att få dom lackerade. Kommer även att rostbehandla plåten som är bakom trösklarna.

Bilder kommer såklart på hur det blir.
av Torparn12
Kul med alla projekttrådar, funderar på att lägga upp en själv men vet inte riktigt vad jag ska skriva :D
DayDreamer skrev:Skulle ju ha gjort en massa saker med bilen nu men vädret har ju varit förjävligt nu sista tiden. Nästa vecka så ska det bli en ordentlig rekonditionering av bilen, kommer att göra det själv då jag inte har någon lust att lämmna in den. Sen så ska även sidokjolarna av och lackeras vilket jag också kommer att göra själv då det är rena fantasi priser för att få dom lackerade. Kommer även att rostbehandla plåten som är bakom trösklarna.

Bilder kommer såklart på hur det blir.
Sedan är det faktiskt riktigt kul att lacka själv med! :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Torparn12 skrev:Kul med alla projekttrådar, funderar på att lägga upp en själv men vet inte riktigt vad jag ska skriva :D
Gör en garaget tråd och skriv lite om bilen och vad du har för planer på att göra med den :D
  • 1
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 252
Motorhaveri s60 2.4T

Enda sättet att få svar är nog att[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden