Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
Lillarapunzel skrev:
White skrev:
Lillarapunzel skrev:Pappa kollade servo-oljan idag och jag vet inte riktigt om allt står rätt till där?
Mängd-mässigt är det "1 hack" ovanför minimum. När det gäller färg och konsistens...Well...Det var visst någon svart/mörkt brun klibbig, kladdig sörja. Tänk halvt intorkad mörk sirap. :lol:
Är detta något som behöver fixas på kortare sikt? Kan detta vara orsaken till att bilen känns tungstyrd?
Känner det synnerligen meningslöst att komma med råd i ytterligare en sak! (S)
Du verkar inte så glad White...? :roll:
Jag är jätteglad! :D Finner det bara meningslöst att komma med goda råd! :roll:
av Torparn12
DayDreamer skrev:Haha precis bara att köra på :D

Hehe han är nog inte den enda.... jag är nog den enda här som tycker att det är roligt att läsa denna tråd samt svara :D :D
Jag tycker också det är helfestligt att läsa tråden, aldrig varit med om någon som fått så mycket hjälp på ett forum och sen bara struntar i alla råd, komik på hög nivå är vad det är.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Torparn12 skrev:

Hehe han är nog inte den enda.... jag är nog den enda här som tycker att det är roligt att läsa denna tråd samt svara :D :D
Jag tycker också det är helfestligt att läsa tråden, aldrig varit med om någon som fått så mycket hjälp på ett forum och sen bara struntar i alla råd, komik på hög nivå är vad det är.
Haha ja denna tråd är lätt den roligaste på forumet :lol:
av Torparn12
DayDreamer skrev:
Torparn12 skrev:

Haha ja denna tråd är lätt den roligaste på forumet :lol:
Ja det måste vara det, synd att uppdateringarna från lilla blå blivit mindre. Kan det vara så att den till sist gått sönder?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Torparn12 skrev: Ja det måste vara det, synd att uppdateringarna från lilla blå blivit mindre. Kan det vara så att den till sist gått sönder?
Ja det är ett tag mellan uppdateringarna här men hon har ju en häst att ta hand om och då får Blås 144 hästar vänta i stallet. Frågan är ju hur många som är kvar :roll: :lol: :wink:
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Torparn12 skrev: Ja det måste vara det, synd att uppdateringarna från lilla blå blivit mindre. Kan det vara så att den till sist gått sönder?
Ja det är ett tag mellan uppdateringarna här men hon har ju en häst att ta hand om och då får Blås 144 hästar vänta i stallet. Frågan är ju hur många som är kvar :roll: :lol: :wink:
+1 på den kommentaren Daydreamer! :D

@Torparn12: Min häst har stått skadad sedan ca. 3 veckor tillbaka, och då har det fått gå i första hand, därav kasst med uppdateringar.
av Torparn12
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:
+1 på den kommentaren Daydreamer! :D

@Torparn12: Min häst har stått skadad sedan ca. 3 veckor tillbaka, och då har det fått gå i första hand, därav kasst med uppdateringar.
Då har du ju hunnit byta kamremmen då?
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 159

Det var ju lite roligt att den här tråd[…]

Ny Kartuppdatering

Jag har bara sett ett sådant här fall. […]

Inte idag, men kanske imorgon, så ska det v&[…]