Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av wetterstrom
hur många sätter i nyckeln i hålet även om du har keyless.tycker gärna funktionen försvinner om man använder den keyless för mig att ju att bara ha nycklen i fickan lr nått o slippa se den,sen har jag aldrig riktgit fattat att vissa bilar så måste du öppna med nyckeln men sen kan den ligga i fickan o starta bilen.lite som en halv keyless
Användarvisningsbild
av Perra83
Har alltid nyckeln i fickan. Ibland i en väska.
Stannar ja till och spolar av bilen vid en tvättstation kan ja ibland stoppa i nyckeln i hålet så inte speglarna åker in och ut när vattenstrålen träffar handtagen.
Användarvisningsbild
av Perra83
wetterstrom skrev:åfan är dom så känsliga så kan det ju vara lite jobbigt
Ja V60 har ingen gummiknapp på handtaget som flera andra Volvomodeller. Ligger nyckeln i bilen eller ett par meter från bilen är det lugnt.
av mattish
wetterstrom skrev:hur många sätter i nyckeln i hålet även om du har keyless.tycker gärna funktionen försvinner om man använder den keyless för mig att ju att bara ha nycklen i fickan lr nått o slippa se den,sen har jag aldrig riktgit fattat att vissa bilar så måste du öppna med nyckeln men sen kan den ligga i fickan o starta bilen.lite som en halv keyless
Så har vi det på Toyota. Låser upp med fjärren men kan starta utan den.
av wetterstrom
mattish skrev:
wetterstrom skrev:hur många sätter i nyckeln i hålet även om du har keyless.tycker gärna funktionen försvinner om man använder den keyless för mig att ju att bara ha nycklen i fickan lr nått o slippa se den,sen har jag aldrig riktgit fattat att vissa bilar så måste du öppna med nyckeln men sen kan den ligga i fickan o starta bilen.lite som en halv keyless
Så har vi det på Toyota. Låser upp med fjärren men kan starta utan den.
jo samma på mazda som jag kör idag fast jag har ju riktigt keyless men som sagt har dom ändå funktionen med trådlös start så borde det ju inte vara jätte krånligt att att göra det det vanlig keyless o kört det redan på standart utförande
Volvo 945 STARTAR EJ

På dom sista modellerna är där et[…]

powershift lager ingående drivaxel

hör malande ljud och tror ej är hjullage[…]

Cigg-uttag maxström?

Förhoppningsvis går säkringen inna[…]

Som TS vill jag påpeka att jag inte frå[…]