Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Hm detta känns väldigt bekant :roll:

Ä skit i kamremmen, såg precis en på FB som hade kört 32000 mil med sin kamrem. Den såg verkligen ut som kom och hjälp mig att dö...
av Torparn12
Skit i oljan och se hur lång tid det tar innan pumpen skär ihop, ni verkar ju ha gjort det till en sport att se när saker och ting går sönder.Har ni bytt kamrem ännu? Börjar faktiskt undra om en bil är för alla.
Användarvisningsbild
av White
Lillarapunzel skrev:Pappa kollade servo-oljan idag och jag vet inte riktigt om allt står rätt till där?
Mängd-mässigt är det "1 hack" ovanför minimum. När det gäller färg och konsistens...Well...Det var visst någon svart/mörkt brun klibbig, kladdig sörja. Tänk halvt intorkad mörk sirap. :lol:
Är detta något som behöver fixas på kortare sikt? Kan detta vara orsaken till att bilen känns tungstyrd?
Känner det synnerligen meningslöst att komma med råd i ytterligare en sak! (S)
Användarvisningsbild
av SvenB
White skrev:
Lillarapunzel skrev:Pappa kollade servo-oljan idag och jag vet inte riktigt om allt står rätt till där?
Mängd-mässigt är det "1 hack" ovanför minimum. När det gäller färg och konsistens...Well...Det var visst någon svart/mörkt brun klibbig, kladdig sörja. Tänk halvt intorkad mörk sirap. :lol:
Är detta något som behöver fixas på kortare sikt? Kan detta vara orsaken till att bilen känns tungstyrd?
Kan bara hålla med. Strunta i råd, hon skiter ändå i dom :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Då är det alltså ingen ide att ge henne rådet att köra med bilen tills den lägger av... :mrgreen: :mrgreen:
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:Hm detta känns väldigt bekant :roll:

Ä skit i kamremmen, såg precis en på FB som hade kört 32000 mil med sin kamrem. Den såg verkligen ut som kom och hjälp mig att dö...

Haha, vad bra! Då behöver inte jag byta kamrem på ett tag! :mrgreen:
av Lillarapunzel
Torparn12 skrev:Skit i oljan och se hur lång tid det tar innan pumpen skär ihop, ni verkar ju ha gjort det till en sport att se när saker och ting går sönder.Har ni bytt kamrem ännu? Börjar faktiskt undra om en bil är för alla.
Nej, kamremmen är inte bytt, och vi vill inte att något i den ska gå sönder. Vi gillar våran Blå! :-DD
av Lillarapunzel
White skrev:
Du verkar inte så glad White...? :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Haha precis bara att köra på :D

Hehe han är nog inte den enda.... jag är nog den enda här som tycker att det är roligt att läsa denna tråd samt svara :D :D
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 159
Ny Kartuppdatering

Jag har bara sett ett sådant här fall. […]

Inte idag, men kanske imorgon, så ska det v&[…]

Har läst väldigt många tråda[…]

Service Peugeot 107 2007