Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
Stiligt :-)-)
Kunde vem som helst beställa Intro eller var dessa vikta för Volvoanställda eller något..?
av Erik3414
fjohan82 skrev:Stiligt :-)-)
Kunde vem som helst beställa Intro eller var dessa vikta för Volvoanställda eller något..?
Jag tror att vem som helst kunde beställa Intron.
Jag är i alla fall bara vanlig privatperson, om än väldigt trogen Volvokund :D
Användarvisningsbild
av fjohan82
Erik3414 skrev:
fjohan82 skrev:Stiligt :-)-)
Jag tror att vem som helst kunde beställa Intron.
Jag är i alla fall bara vanlig privatperson, om än väldigt trogen Volvokund :D
Okej det låter bra! :-)-)
av Erik3414
megaoctane skrev:Grattis.
Bilen ser utrolig vakker ut.
Blir mer og mer sikker på at det blir en v90 når leasingen på min Mercedes går ut i juni 2017.
Tack!

Jag hämtar ut den i eftermiddag så det lär nog bli lite nya bilder på den i morgon 8)
Användarvisningsbild
av SBergdahl
grillchips skrev:Härligt! Äntligen kan man börja få se de på vägarna! :D
Ja det har jag sett fram emot ett tag nu. Levereras en så borde ju ganska många till rulla ut på vägarna nu.
av jonaspal
Erik3414 skrev:
Blir mer og mer sikker på at det blir en v90 når leasingen på min Mercedes går ut i juni 2017.
Tack!

Jag hämtar ut den i eftermiddag så det lär nog bli lite nya bilder på den i morgon 8)
Nu kräver man nästan lite bilder! :mrgreen:
av Angarok
Erik3414 skrev:
Tack!

Skapa gärna en ny tråd med bilderna, så slipper vi gräva ner något så intressant efter sida 7 i denna tråden... :D
av jonaspal
Angarok skrev:
Erik3414 skrev:
Tack!

Skapa gärna en ny tråd med bilderna, så slipper vi gräva ner något så intressant efter sida 7 i denna tråden... :D
Bra idé! Risken är att Erik har bosatt sig i bilen och det kommer dröja några veckor innan han kommer ut igen 8)
av Remanis
Beställde följande i Mars. Leverans 5 oktober:
Det står Loungepaket men det är egentligen Loungepaket PRO fast med tillvalen separat adderade. Detta för att det skulle motsvara Intro versionen. Kunde inte välja Intro för att man inte kunde byta läder (ville ha nappa blond).

Får även med 18 tums Diamond cut med dubbdäck.
image.jpeg
image.jpeg (248.49 KiB) Visad 596 gånger
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]