Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:
DayDreamer skrev:Grillen har ju jag om du nu vill ha en original/ribbgrillen. Växelspaksknoppen har jag bytt på min bil till en i trä. Du hittar trä Växelspaksknoppen på V40/S40 S80 V70N och S60. Nu är ju inte träet exakt samma nyans tyvärr kollar du i min garaget tråd så ser du skillnaden.
Solgardinerna är nog så gott som omöjliga att hitta, ja vindavisarna gör sig snyggt på S/V70 har ju själv sådana.
Jag kommer gärna och köper grillen i veckan när du kommit hem :) ska kolla i din tråd på knoppen! Även om det inte matchar exakt tror jag att det blir snyggt.

Synd på solgardinerna bara, förstod att det blir svårt att hitta men ska hålla koll.
Ja jag skickar dig ett meddelande till veckan när jag är hemma.
Ja gör det sidan 92 och 130 tror jag att det var så ser du knoppen mot resten av panelerna.

Jag har då inte sett någon solgardiner till dom på någon skrot än.
Användarvisningsbild
av Briander
Det blir perfa! Bild

En bild från ikväll efter att jag bytte bensinfilter och rengjorde tomgångsmotorn, vet inte om det är placebo eller inte men det känns som den går bättre.

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Soppafilter brukar göra skillnad. Min små ryckte lite bytte då filter sen gick den klockrent :D
Så ser min knopp ut :D
Bilagor
WP_20160730_18_11_23_Pro.jpg
WP_20160730_18_11_23_Pro.jpg (829.78 KiB) Visad 346 gånger
Användarvisningsbild
av Briander
Blev ju svinbra med den knoppen! Måste hitta en på skoten i veckan!

Har försökt göra rent förarstolen som är ordentligt skitig men den blir inte särskilt ren tyvärr. Har använt någon typ av textilrengörning och borste och trasa. Trasan blir skitig som fan men stolen ser inte mycket bättre ut ändå.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:Blev ju svinbra med den knoppen! Måste hitta en på skoten i veckan!

Har försökt göra rent förarstolen som är ordentligt skitig men den blir inte särskilt ren tyvärr. Har använt någon typ av textilrengörning och borste och trasa. Trasan blir skitig som fan men stolen ser inte mycket bättre ut ändå.
Du har ingen ångtvätt som du kan gå över sätena med?
Jag soppa filter skulle nog jag också behöva att byta.
Användarvisningsbild
av Briander
Krånglade in träinredningen idag, helvete vilket jobb ändå, det var verkligen en miljon skruv på de omöjligaste ställena precis som ni sa. En torx är för alltid förlorad inne i panelen någonstans men till slut satt allt ihop igen och jag är nöjd. Vilket lyft! Tog bilder med systemkameran men insåg att jag inte kan för över dom just nu så fotade av displayen bara.

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Där gjorde de sig mycket bättre än i mitt garage. :D
Ja mitten panelen är fan ej rolig byta men klart värt det när man ser slut resultatet.
Nu fattas det ett kromat handtag till handskfacket. :wink:

Pantplaskor på golvet är ju pengar ej sopor lusif3r 8)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:Krånglade in träinredningen idag, helvete vilket jobb ändå, det var verkligen en miljon skruv på de omöjligaste ställena precis som ni sa. En torx är för alltid förlorad inne i panelen någonstans men till slut satt allt ihop igen och jag är nöjd. Vilket lyft! Tog bilder med systemkameran men insåg att jag inte kan för över dom just nu så fotade av displayen bara.

Bild
Ja det där blev riktigt snyggt :-)-) Dom där trä panelerna gör sig bra till både ljus och mörk inredning.
Användarvisningsbild
av Briander
Nexus skrev:Där gjorde de sig mycket bättre än i mitt garage. :D
Ja mitten panelen är fan ej rolig byta men klart värt det när man ser slut resultatet.
Nu fattas det ett kromat handtag till handskfacket. :wink:
Jag håller med! :D mittenpanelen gav många svordomar och nästa så jag ville ge upp där en stund men sen så!
Ja frågan är vart man hittar ett sånt handtag bara. Och en träknopp också. Sedan så!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]