Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
Har ju kört ett tag nu med det öppna itg filtret. Min första känsla var att den gick ungefär likadant med detta och K&N panelfiltret, men efter lite mer körning tycker jag fanken att den går bättre nu!?

Ljudet blir man inte lurad av då insugsljudet inte går att skilja dom två åt. Nej, jag tycker allt att bilen går bättre nu, liksom lite bättre drag i mellan och toppregistret.
Ja det kan nog vara så :D roligt iaf att den går bättre och har du tur så kanske soppa förbrukningen sjunker. :D

Luftburken på X70 är väl rätt så bra till tagen (opimal) om jag mins tätt :???:
Ja, 85x70 har en betydligt bättre tilltänkt luftburk. Den ska enl. uppgift(med orginalfilter) hänga med till iaf 300hk. Och det gör INTE 7/900-burken direkt :lol: Den största x70 R har väl typ 265hk orginal, och dom har ju fortfarande samma burk och filter som resten av 85x70-serien.

Men jo, placebo-effekten är inte att underskatta. Den kan ställa till med mycket felinformation :P Jag har ju iaf färddator, så jag får ju "svart på vitt" att t ex bränsleförbrukningen har minskat.
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 291
Tips få ut ABS givaren fram

Hade samma problem med en XC60 (likadan givare) en[…]

Du ska nog inte räkna med att få ig&ari[…]

Det är extremt ovanligt med partikelfiterprob[…]

motorinställning