Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av superluxus
philipsguy skrev:
superluxus skrev:
philipsguy skrev:&superluxus: nej vad trist. Inte hört nåt men det är ju ferietider... Vad står det för leveransvecka i My Volvo? Jag har fortsatt v43...
My Volvo er ikke like elegant i Norge som i Sverige. ;) Leveringsdatoen til min ÅF er satt til 3. Oktober, men dette er med Metall Mesh paneler. Importøren har endret ordren, noe jeg ikke kan godta. Da får de evt. ettermontere Linear Walnut.

Min ÅF skulle sjekke hva han kunne gjøre med det etter ferien.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dark Flame Birch är inte ett alternativ eller är der lång leveranstid på den med?
Dark Flame Birch kan jeg få, men liker ikke polert, blankt treverk i en bil. Den matte finishen på Linear Walnut er imidlertid meget tiltalende!

Prøvekjørte S90 D4 Inscription forrige uke. Den hadde Linear Walnut. Ser virkelig bra ut!

av Erik3414
Erik3414 skrev:
Screenshot_20160718-000734.png
Det närmar sig, nu är den byggd! :lol:

Var in till min säljare idag och fick då reda på att bilen är på väg och beräknas anlända åf på onsdag! :D

Kommer att bli först i stan med V90, deras demobilar är ännu ett par veckor bort.

Börjar bli riktigt spännande det här... :lol:
av Erik3414
philipsguy skrev:Grattis "plötsligt händer det"...
Ja, nu har det hänt!

Bilen landade hos min åf igår.

Nu ska den bara genom verkstaden och tvätten så är det dags att ta den i bruk 8)
av superluxus
Erik3414 skrev:
Ja, nu har det hänt!

Nu ska den bara genom verkstaden och tvätten så är det dags att ta den i bruk 8)
Du må jo være en av de første eierne av V90 i verden? ;)

De første leveransene til Norge kommer ikke før midten av september...såvidt jeg vet...

av Perra79
Erik3414 skrev:
Ja, nu har det hänt!

Du måste lägga upp bilder på skönheten när du har nyckeln i din hand :D
av BiTu
Blir inte klok på detta, men blev positivt överraskad idag! Beställde min V90 i mars - lev tid på Min Volvo V36. Flyttas senare fram till V40. Varit så fram till 26/7. Lade till 20" hjul - flyttades fram till V45! Lade till Nappaläder ( stolarna har då dynförlängarna ) igår 28/7. Vågade inte kolla på vad det stod på Min Volvo, men kollade idag - V41!!!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]