- ons 27 jul 2016, 10:16
Ja herregud, farsan skulle handla där till en gammal 740 för många år sedan och redan då var det galna priser, Volvo själva var billigare än Frykmalm men det hade dom inget problem med. Bara att bojkotta stället.
DayDreamer skrev:Åker faktiskt till Kristinehamn http://www.kbbab.se/ super billig skrot och det är ju självplock vilket är ett stort stort plus :D Nu får dom ju tyvärr inte in så många bilar av just V/S70 modellen och dom som står där är väl skapligt plockade, men det beror ju på vad du söker efter. Någon framskärm i den färgen som din bil har dom dock inte tyvärr. Jag gav 600kr för allt och jag tog även med en massa saker till V70N som garinge har köpt av mig. Det enda jag typ betalade för var LMM och en ljusomkopplare till V70N resten fick jag med på köpet sa han :)Aha, den har jag inte hört talats om tidigare! Självplock är ju guld, både för priset och för att man ser hur sakerna sitter ihop direkt, och d3et verkar ju vara en skrot med bra folk! Får leta vidare efter framskärm här i Göteborg kanske. Du har inte sett om någon har en träpanel? Kanske får en skickad men bra att ha koll ändå. Skulle gärna ha en sån grill också :)
Haha ja Frykmalms är helt slut körda var in till dom förra veckan och dom skulle höra av sig förra fredagen om delen fanns eller ej, har inte hört ett ljud från domoch försöka att pruta ner priserna hos dom är bara att tok glömma möjligen att du kan få typ 20kr rabatt :roll: En sak är iaf säker kommer aldrig mer att handla av Frykmalms...
Det finns ju även en skrot med självplock i Karlskoga men dom har stängt skrotgården just nu för dom skulle försöka få undan alla bilar som står.
Ja herregud, farsan skulle handla där till en gammal 740 för många år sedan och redan då var det galna priser, Volvo själva var billigare än Frykmalm men det hade dom inget problem med. Bara att bojkotta stället.
V70R AWD - XC70 D5 AWD - V70 T6 3.0 AWD