Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
White skrev:Är väl samma fel som innan när du skrivit att bilen inte går att köra över 80km/h... :roll:

Det är ju liksom inte så att bilen står och självläker, man måste givetvis felsöka och göra vid!

Nej, mitt råd är att sälja skrotet och köpa en ordentlig fungerande bil.

Sedan en sak till. Varför är ni så jäkla envisa med att inte lämna in bilen när ni uppenbarligen inte klarar av att göra vid den själv? Det spelar ju ingen roll hur många råd
du får här då du gör precis tvärt emot allting. Förstår absolut inte varför du fortsätter att fråga om råd här då du ändå struntar i allting! Detta börjar bli jäkligt löjligt!
Fast skillnaden nu är det fruktansvärda gnisslet. Tidigare har den bara hackat och vibrerat lite, men nu var det ett jäkla gnisslande, hackande och vibrerande!
Användarvisningsbild
av White
Lillarapunzel skrev:
White skrev:Är väl samma fel som innan när du skrivit att bilen inte går att köra över 80km/h... :roll:

Det är ju liksom inte så att bilen står och självläker, man måste givetvis felsöka och göra vid!

Nej, mitt råd är att sälja skrotet och köpa en ordentlig fungerande bil.

Sedan en sak till. Varför är ni så jäkla envisa med att inte lämna in bilen när ni uppenbarligen inte klarar av att göra vid den själv? Det spelar ju ingen roll hur många råd
du får här då du gör precis tvärt emot allting. Förstår absolut inte varför du fortsätter att fråga om råd här då du ändå struntar i allting! Detta börjar bli jäkligt löjligt!
Fast skillnaden nu är det fruktansvärda gnisslet. Tidigare har den bara hackat och vibrerat lite, men nu var det ett jäkla gnisslande, hackande och vibrerande!
Du svarar ju inte på min fråga. :P
av Lillarapunzel
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Du har väl tankat diesel istället för bensin :wink:
hon vet ju inte hur man tankar, det har hon sagt ;)
Precis! Därför jag låter "någon annan" tanka Blå åt mig ;)
Användarvisningsbild
av garinge
Lillarapunzel skrev:
garinge skrev:
Precis! Därför jag låter "någon annan" tanka Blå åt mig ;)
Lär dig! :)
av Exyzäta
En del kan gå hela livet igenom och klara sig med att blinka lite med ögonen så står det folk i kö för att hjälpa till. Sådana som utnyttjas till max.
av Lillarapunzel
Garinge: Ja, nu när jag ska försöka ta körkort också kan det väl vara lämpligt att kunna.... :roll:
Exyzäta: Fast det där stämmer ju inte in på mig alls.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
Tusan också :x då var det inte så simpelt fel (S)
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 159

Jag fattade det som att TS kommer att vara öv[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

Mellan motor och växellåda? Troligen p[…]

Det finns ju småfirmor som reparerar styrenh[…]

Apropå ynkligt bagage, är ID4ans 543 l […]