- tor 21 jul 2016, 17:11
Jo, men tänkte om listerna utgått har säkert clipsen det med. Men det skadar ju inte att fråga på Volvo, i bland blir man positivt överraskad.
-)

Moderator: Moderatorer
garinge skrev:aldrig fel och ha motorolja, dock gäller det att den uppfyller motorns spec, så hälla i vad som för motorn är tom, är inte bra heller, då bättre och besöka närmsta mack och köpa en korrekt olja för den motorn :)Biltemaolja funkar alltid.
DayDreamer skrev:Det var ju inte så mycket skador ändå för att vara en såpas gammal bil. :)Nä, egentligen är det bara småsaker. Inget som är jätteallvarligt. Dock har jag inte tittat så jättenoggrant på undersidan så där kan det gömma sig någon överraskining. Fast besiktningen nämnde inget så jag tror det bör vara lugnt. Drömmen är ändå att få den så perfekt som möjligt. :)
FyoDisco skrev:Då borde det ju inte vara några större överraskningar där heller.DayDreamer skrev:Det var ju inte så mycket skador ändå för att vara en såpas gammal bil. :)Nä, egentligen är det bara småsaker. Inget som är jätteallvarligt. Dock har jag inte tittat så jättenoggrant på undersidan så där kan det gömma sig någon överraskining. Fast besiktningen nämnde inget så jag tror det bör vara lugnt. Drömmen är ändå att få den så perfekt som möjligt. :)
Ska kolla med Volvo här i byn ifall de kan ha clips!
Nu har bilen vart in på säkning med H[…]