NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av andreasw
Perra_367 skrev:Grattis! Snygg! Gillar färgen (har samma) och fälgarna, övertygad om att du fixar ev. problem om det finns några ang. partikelfiltret.
Jodå det ska jag lösa. Gick ju att komma undan ganska billigt om det skulle behöva bytas och man gör det själv. Funderar på att köpa en Kina dice så man kan göra allting själv :)

Det enda jag saknade var en vinge vid bakluckan!

Den hade förresten dragit 0,58 på 61 mil så jag antar att den inte regenererat då?
av Perra_367
Kina-DICE rekommenderas varmt! Underlättar enormt, både vad gäller felkoder, men även instruktioner och reservdelsregister. Du kommer att spara in pengarna kvickt!

Tycker att 0.58 låter helt OK, känns definitivt inte som att den konstantgenererar.
Användarvisningsbild
av andreasw
Perra_367 skrev:Kina-DICE rekommenderas varmt! Underlättar enormt, både vad gäller felkoder, men även instruktioner och reservdelsregister. Du kommer att spara in pengarna kvickt!

Tycker att 0.58 låter helt OK, känns definitivt inte som att den konstantgenererar.
Jo det ser väldigt värt ut! Vet du om det fungerar med Windows 10?
av Perra_367
Jag kör min på Windows XP (med hjälp av "WMware Workstation player"). Det finns olika versioner av VIDA, fram till en viss version så var man tvungen att köra XP, men jag tror att de senaste kan funka på Windows 10, jag är dock ej helt uppdaterad där så det finns säkert bättre info om du söker lite.
Kamremsras

Skulle bli väldigt förvånad. Ä[…]

Ökendålig funktion. På min BMW k[…]

Sen kan man fundera om kylvattentemp-givaren m&aum[…]

Stängning av 3G och 2G. VOC?

Ja, vi förlängde VoC till januari 2027 h[…]