Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av garinge
Samt även ett paket av dagdrömmarn ramlade in idag, byte totalt tog 10min, och blev ett rejält lyft, riktigt nöjd (samt skönt jag hann köpa dom före dig) ;)
Bilagor
1.jpg
1.jpg (52.84 KiB) Visad 457 gånger
5.jpg
5.jpg (36.2 KiB) Visad 457 gånger
av Tette
garinge skrev:Tjooohoooo, ett tag sen det var liv i denna tråden, har det blivit några speglar? någon lackering? :)

själv fick jag hem en lite trevlig sak till mina vita fälgar idag :D
Är lite stiltje här för tillfället men posten jobbar 8)
For om den lokala bilstereobutiken idag då jag hade ett ärende där men döm till min förvåning då det satt en skylt på dörren som meddelade att butiken upphört! Behöver Umeå bor inte billjud??

Är det kungakrone - ventilhattar?
garinge skrev:Samt även ett paket av dagdrömmarn ramlade in idag, byte totalt tog 10min, och blev ett rejält lyft, riktigt nöjd (samt skönt jag hann köpa dom före dig) ;)
Äh, nu retas du bara :wink:
Användarvisningsbild
av garinge
Tette skrev: Är lite stiltje här för tillfället men posten jobbar 8)
For om den lokala bilstereobutiken idag då jag hade ett ärende där men döm till min förvåning då det satt en skylt på dörren som meddelade att butiken upphört! Behöver Umeå bor inte billjud??

Men posten jobbar? Dom gjorde ett dåligt jobb med att få mitt paket från karlstad - Stockholm, tog fyra arbetsdagar! :o
Jaa korrekt, ett bra Ebay köp, hela 20:- :p

Mjaaaaae, njaaae... Liiiiiite kanske bara ;)
av Tette
garinge skrev:
Tette skrev: Är lite stiltje här för tillfället men posten jobbar 8)

Men posten jobbar? Dom gjorde ett dåligt jobb med att få mitt paket från karlstad - Stockholm, tog fyra arbetsdagar! :o
Jaa korrekt, ett bra Ebay köp, hela 20:- :p

Mjaaaaae, njaaae... Liiiiiite kanske bara ;)
Eller, ja jag hoppas att posten jobbar. Ett paket har visserligen åkt örnsköldsvik - sundsvall och ska nu vidare upp till umeå igen.. Så man vet ju aldrig. Än har de några dagar på sig innan helg.
Jag är allergisk mot andra ventilhattar än de svarta i plast. Hade en bekant med biltemas blå - bling hattar. Han fick byta hela ventil tjosanet på alla däck när han skulle ha av dem för de hade ärgat fast.

Haha, jag får väl hitta något annat att retas tillbaka med. Lite svårt att hitta nått just nu bara då allt är i "ska göra snart, på gång, halvklart, inte riktigt nöjd" stadiet fortfarande :lol:
Användarvisningsbild
av garinge
Tette skrev: Eller, ja jag hoppas att posten jobbar. Ett paket har visserligen åkt örnsköldsvik - sundsvall och ska nu vidare upp till umeå igen.. Så man vet ju aldrig. Än har de några dagar på sig innan helg.
Jag är allergisk mot andra ventilhattar än de svarta i plast. Hade en bekant med biltemas blå - bling hattar. Han fick byta hela ventil tjosanet på alla däck när han skulle ha av dem för de hade ärgat fast.

Haha, jag får väl hitta något annat att retas tillbaka med. Lite svårt att hitta nått just nu bara då allt är i "ska göra snart, på gång, halvklart, inte riktigt nöjd" stadiet fortfarande :lol:
Aha, vad är det för paket du väntar på då? Något kul innehåll? :)

Ja, fast du sa biltema, det sa ju allt:)
jag tycker inte svarta hattar passar när fälgen är vit, ventilen är vit, att det blev dessa kronor är mest för det dök upp när jag sökte på vita hattar och tyckte dom var tuffast, sen kanske man kan röra lite på dom ibland, så håller det bättre :)

Hehe förstår det, just do it :p är väl alltid så att man har saker pågång, ej klart osv :p
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Det är väl bara att kleta på lite vit färg på ventilhattarna, eller tippex :lol:
dom tidigare hattarna som satt där hade varit vit lackade, men ja, inte så mycket vita längre, därför det blev nya
och dessa tyckte jag passade... :P
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Det är väl bara att kleta på lite vit färg på ventilhattarna, eller tippex :lol:
dom tidigare hattarna som satt där hade varit vit lackade, men ja, inte så mycket vita längre, därför det blev nya
och dessa tyckte jag passade... :P
Ok :) ja dom passar utmärkt :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 47

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]

En ganska vanlig 245:as liv