- mån 18 jul 2016, 20:34
Sen gillar jag de integrerade avgassystemen mycket mer än den synliga. Dock va det integrerade på D3:an vilket jag märkt tillhör ovanligheten. Ej sett andra D3:or på blocket/bytbil som har integrerade...
Elvärme i ratt har jag hört ska va guld, en vän sa " Hade hellre valt bort rumpvärmaren bara för att få värme i ratten" :)
abiz skrev:I torsdags hämtade jag ut en V60 D4 aut Momentum Business E MY15Ok, Kan tänka mig det, fastnade för gps:en förra året, då infon ang svänga osv, dök upp i instrumentpanelen. Ja lite tekniknörd är man....
Är riktigt jäkla nöjd. Dom går riktigt bra och snålt. Tror inte den har överdrivet mycket utrustning men hellre det än en slöare bil.
Det jag gillar bäst med bilen förutom motorn är sensus, mycket mer behövs inte :D
Sen gillar jag de integrerade avgassystemen mycket mer än den synliga. Dock va det integrerade på D3:an vilket jag märkt tillhör ovanligheten. Ej sett andra D3:or på blocket/bytbil som har integrerade...
Elvärme i ratt har jag hört ska va guld, en vän sa " Hade hellre valt bort rumpvärmaren bara för att få värme i ratten" :)