Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av filippb
Erik3414 skrev:
Screenshot_20160718-000734.png
Det närmar sig, nu är den byggd! :lol:
Kul! Smått avis på dig :) Min har fortfarande 10 veckor kvar, är det Intro konfiguration du körde på?
Användarvisningsbild
av sura56
Erik3414 skrev:
Härligt :D då borde min dyka upp snart också, fast det står visserligen
V.37 på "MinVolvo" ännu
av Erik3414
filippbackvall skrev:
Erik3414 skrev:
Kul! Smått avis på dig :) Min har fortfarande 10 veckor kvar, är det Intro konfiguration du körde på?

Ja, precis!

Magic blue, Charcoal nappa läder, svart innertak... :D
av superluxus
philipsguy skrev:&superluxus: nej vad trist. Inte hört nåt men det är ju ferietider... Vad står det för leveransvecka i My Volvo? Jag har fortsatt v43...
My Volvo er ikke like elegant i Norge som i Sverige. ;) Leveringsdatoen til min ÅF er satt til 3. Oktober, men dette er med Metall Mesh paneler. Importøren har endret ordren, noe jeg ikke kan godta. Da får de evt. ettermontere Linear Walnut.

Min ÅF skulle sjekke hva han kunne gjøre med det etter ferien.

Sent from my iPhone using Tapatalk
av Erik3414
philipsguy skrev:Ni som väntar leverans nu var detta enligt plan från början eller blev det kortare leveranstid än sagt från början? Man kan ju alltid hoppas 8)

Jag beställde10 mars och fick från början v31.
Detta ändrades dock efter några dagar till v32.
Den veckan har legat fast hela tiden tills den ändrades till steg 2, då blev det v31.

Tyvärr hoppade den fram till v32 igen efter 1 dag bara... :???:
Användarvisningsbild
av philipsguy
superluxus skrev:
philipsguy skrev:&superluxus: nej vad trist. Inte hört nåt men det är ju ferietider... Vad står det för leveransvecka i My Volvo? Jag har fortsatt v43...
My Volvo er ikke like elegant i Norge som i Sverige. ;) Leveringsdatoen til min ÅF er satt til 3. Oktober, men dette er med Metall Mesh paneler. Importøren har endret ordren, noe jeg ikke kan godta. Da får de evt. ettermontere Linear Walnut.

Min ÅF skulle sjekke hva han kunne gjøre med det etter ferien.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dark Flame Birch är inte ett alternativ eller är der lång leveranstid på den med?
av BiTu
Blev avrådd från säljaren att inte ändra spec om jag inte absolut måste, då lev tiden kan ändras, förståeligt. Men gäller detta även om man vill uppgradera till större fälgar tror ni? 19" original, skulle vilja lägga till 20".
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]

Mitt lås hade kläggat ihop helt, s&arin[…]

Service Peugeot 107 2007

Får se vad som händer nu dom närma[…]