- tor 14 jul 2016, 21:08
garinge skrev:Åhh, beklagar cancern, hoppas det blir bra :(Tette skrev: Tja, jag är ju lite av en samlare och då jag inte har garage så är det lätt att dra ut på saker.. Lite dåligt väder, blåser för mycket, regn i luften.så kan det vara, har dock inge garage jag heller, bara ett biltält till chevan, så när jag gör saker är det på tomten under bar himmel :)Sen är jag nog lite lat av mig också.
Elefantöronen - de stora backspeglarna som sitter på 00-03 bilarna (dvs org på min). Är ganska sugen på ett par facelift nu när det sket sig. De med inbyggd blinkers passar inte då det saknas kablar samt att de nya bilarna (2007) pratar ett annat blinkersspråk än våra årsmodeller. Ska jag byta så ska det vara med markbelysning och elinfällbara iallafall, annars kan det vara.
hehe, vad är det man säger, ursäkter finnes det många av ;) men vet vad du menar, dock har jag varit way för rastlös på sistonde när man varit sjukskriven i 9mån hittils, jäkla cancer och tjocktarm som sprack, så bara gå hemma och vänta på bättre tider suger, då hittar man alltid något att göra för att sysselsätta sig, är van att köra tradare 12tim om dagen 5dagar i veckan, så är sjukskrivning hemskt.. :(
aaaah, då är jag med, är glad att slippa dom stora, facelift är snygga =) klart du ska skaffa facelift, men se till att det passar v70 bara ;)
och säger som du med, ska jag byta från mina så ska dom ha markbelysning och fällbara.. :)
garinge skrev:förresten, när ska du skaffa en Canbox då?Har varit i kontakt med johnnype som fixat de där boxarna och tyvärr är det slutsålda - tidigast årsskiftet lät det som att han skulle ha nya på g.
Volvo v70n 2,4t BSR Steg 3 -03