Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jonnybcool skrev:
DayDreamer skrev:Helt rätt med lackade stänkskydd på en vit bil :-)-)
Snyggt på alla bilar men speciellt på en vit :-)-) :P
Ja absolut, jag klarar inte att se olackade stänkskydd det ser så jäkla billigt ut plus att det bryter för mycket mot en bil som är lackad ända ner.
Nicke83 skrev:Får man fråga vart du köpt dina ögonlock?
Passade de bra? Bör väl passa på en v70 2013 också. För xenon lyktorna är väl detsamma?
Jag har köpt dem från Hova.com och passformen är inte jättebra direkt. Vparts har fått in en ny modell som ska passa mycket bättre vad jag hört så skulle nog testa dem istället. Ja det är samma så ska passa :)
Ja jag köpte också mina ögonlock från Hova.com dom passar superbra till min bil (S70) men nu vet jag inte hur det är på dessa nya V70 om huven går ner på ögonlocken och klämmer åt dom? Det gör den på min bil och det kan kanske vara därför som att passformen blir så bra?
Jonnybcool skrev:
garinge skrev:Snyggt! inte så förtjust i vita bilar, men den var snygg :P
Tackar :)
Bara sanningen, keep it Clean! :)

Du har inga funderingar på att slänga lite svart färg på grillen, snyggt och få bort cromet :P
garinge skrev:
Jonnybcool skrev:
garinge skrev:Snyggt! inte så förtjust i vita bilar, men den var snygg :P
Tackar :)
Bara sanningen, keep it Clean! :)

Du har inga funderingar på att slänga lite svart färg på grillen, snyggt och få bort cromet :P
Grillen är "dippad" svart på allt krom förutom Volvomärket :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 40

Då blev det som vi skrev för ett tag se[…]

Ja det är bilar med Sensus och det är &[…]

... Förresten var hittar du värdena p&[…]

Elpriset

Nu har jag äntligen fått tid över […]