Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Haha ja det kan ju finnas en skattgömma :wink:
hehe ja, pengar hittar man alltid, när jag lyfta ur baksätet på chevan, så hittade jag en handfull med gamla usa mynt... lite kul, fanns även
en drös under mattan haha.. :P
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Haha ja det kan ju finnas en skattgömma :wink:
hehe ja, pengar hittar man alltid, när jag lyfta ur baksätet på chevan, så hittade jag en handfull med gamla usa mynt... lite kul, fanns även
en drös under mattan haha.. :P
Haha ja det är mycket som åker ner mellan sätena, tyvärr så hittade jag bara 5kr tror jag att det var när jag lyfte ur baksätet på min bil :cry:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det fanns inget roligt tyvärr i Arvika på skroten :cry:

Kom till skroten och parkerade går ur och ser en V70 som ser lite halv taskig ut kikar in :shock: :shock: :shock: Centerhögtalare!!!!!!!!!!!!!! men nä tyvärr så var det inte någon skrot bil :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Användarvisningsbild
av garinge
hehe vad snålt, bara en femma :P du får hytta ner lite små växel så blir du glad nästa gång haha!

tråkigt att höra, aldrig roligt med en långresa så kommer man hem tomhänt.. men du fick lufta bilen iallafall=)
vad var den halvrisiga bilen för något då, skrotägarens privata eller? :P

Lucce> känner igen det där, dock denna nya har faktiskt inte krävt några pengar alls av mig, besiktad UA förra året och har rullat felfritt sen dess, får se på kommande bes hur mycket hon ska försöka krama ur mig eller om hon är nöjd som det är haha :P

Grus? vad e det... ? fasen, dum jag är, har ju hela uppfarten full med sånt... fast jag håller mina såna ur mina fordon ;)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Jag verkar vara den enda som inte fått en krona tillbaka från någon av mina bilar :lol: Dom ska bara ha och ha och ha :P

Borde dammsuga min bil någongång jag också... Har inte ens tömt ur förra vinterns grus än :lol:
Du får sluta att misshandla bilarna så :P :wink: :mrgreen:

Hehe ja du lär väl få en 30+ hk bara av all viktminskning när du slänger ut gruset :)
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:Jag verkar vara den enda som inte fått en krona tillbaka från någon av mina bilar :lol: Dom ska bara ha och ha och ha :P

Borde dammsuga min bil någongång jag också... Har inte ens tömt ur förra vinterns grus än :lol:
Du får sluta att misshandla bilarna så :P :wink: :mrgreen:

Hehe ja du lär väl få en 30+ hk bara av all viktminskning när du slänger ut gruset :)

(R) (R) (R)
Användarvisningsbild
av Bonden1989
DayDreamer skrev:Ja under passagerarestolen så är det rent jag lossade ju på den när jag monterade in förstärkaren.
Ja, så smart var inte jag... :roll: Plockade bort den penna jag hittade där under och sopade bort där förstärkaren ska sitta. Tappade totalt lusten att städa när jag upptäckte att det var blött under mattan på passagerarsidan. Har nu även upptäckt samma sak på förarsidan! :-(O)

Jag får väl städa när jag lagar det sen. :wink: Kanske
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:hehe vad snålt, bara en femma :P du får hytta ner lite små växel så blir du glad nästa gång haha!

tråkigt att höra, aldrig roligt med en långresa så kommer man hem tomhänt.. men du fick lufta bilen iallafall=)
vad var den halvrisiga bilen för något då, skrotägarens privata eller? :P

Lucce> känner igen det där, dock denna nya har faktiskt inte krävt några pengar alls av mig, besiktad UA förra året och har rullat felfritt sen dess, får se på kommande bes hur mycket hon ska försöka krama ur mig eller om hon är nöjd som det är haha :P

Grus? vad e det... ? fasen, dum jag är, har ju hela uppfarten full med sånt... fast jag håller mina såna ur mina fordon ;)
Ja jag får ha en "spar gris" under baksätet :mrgreen: Haha kom att tänka på när jag var i våras på skroten skulle bara ha en grej då, jag lyfte på locket över myntfacket i en bil och där i låg det 30kr :shock: :D :D plus 10 eller 20 kr under baksätet, kan säga att jag gav inte mycket för det jag skulle ha så den gången gick jag + ifrån skroten :lol: :lol: :lol: :)

Det gör inget jag gillar att köra bil :D
Nja bilen var inte så risig men det ska ju vara attans att den inte var en som vart skrotad :x och inte nog med det så parkerade jag bredvid en V70 på samma skrot och den hade en träratt i bilen men nej den skulle inte heller skrotas (S) (S) (S) tröt man blir när man ser grejerna känner lukten av dom men nej dom är inte till salu :cry:
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 252

Jag fattade det som att TS kommer att vara öv[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

Mellan motor och växellåda? Troligen p[…]

Det finns ju småfirmor som reparerar styrenh[…]

Apropå ynkligt bagage, är ID4ans 543 l […]