Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Äsch, okontrollerad sladd som är så kul! :mrgreen:
Ja visst, sätet i bilen lär ju inte lukta så gott sen (R) (R) (R) :mrgreen:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det har blivit en invändig städning i bilen idag dammsugit och torkat rent :) bilder kommer sen :)

Sen så har jag ju fått en idé att åka till en ny skrot imorgon i Arvika :lol: :lol: hoppas att dom har något roligt till bilen :D

Kommer inte ihåg om jag har frågat detta förut men vad ska man ha för typ av olja för att smörja upp tändningslåset typ 5-56 eller lås olja?
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Det har blivit en invändig städning i bilen idag dammsugit och torkat rent :) bilder kommer sen :)

Sen så har jag ju fått en idé att åka till en ny skrot imorgon i Arvika :lol: :lol: hoppas att dom har något roligt till bilen :D

Kommer inte ihåg om jag har frågat detta förut men vad ska man ha för typ av olja för att smörja upp tändningslåset typ 5-56 eller lås olja?
Aldrig fel och få städat :)
hehe 8mils resa enkel, hoppas du hittar något där då :)

Nu är det förbi eftermiddagen, t.om kväll, hörde spekulanten av sig? :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Använd INTE 5-56 då detta innehåller silikon, låset kommer becka igen med tiden. Ta WD40 i stället, eller riktig låsolja.
Försent :-O) :mrgreen:
nej då jag har inte klämt i något än, ok då får det bli WD40 eller låsolja :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Det har blivit en invändig städning i bilen idag dammsugit och torkat rent :) bilder kommer sen :)

Aldrig fel och få städat :)
hehe 8mils resa enkel, hoppas du hittar något där då :)

Nu är det förbi eftermiddagen, t.om kväll, hörde spekulanten av sig? :)
Nej det känns gött att åka i en fräsch och ny städad bil :)

Nej, så du får köpa dom om du vill, jag måste bara hitta någon låda att lägga dom i :)
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev: Nej det känns gött att åka i en fräsch och ny städad bil :)

Nej, så du får köpa dom om du vill, jag måste bara hitta någon låda att lägga dom i :)
aah det är ju så, lite svårt och komma åt runt sätena så man har lust och plocka ut dom haha :)

woho! Ja, du kan anse dom som sålda :) hehe ja det vore bra, blir så svårt och få in
kuvertet på lådan annars haha ;) skickar ett PM till dig :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja under passagerarestolen så är det rent jag lossade ju på den när jag monterade in förstärkaren.

Ok
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Ja under passagerarestolen så är det rent jag lossade ju på den när jag monterade in förstärkaren.

Ok
Det är smart och passa på, borde nog ta och göra sånt med, döjer sig nog mer skit där under
än vad man tror, får ta det i höst när man är mer flexibel haha =)
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 252

Lyfter en gammal tråd.. jag har själv f[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]

Det här smakar illa, eller gör det verkl[…]

Jag kör hybrider från Volvo regelbundet[…]