Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
En geartroniclåda har ju typ 6-12 kopplingar att fördela slitaget på medan en powertronic har 2st. De går helt enkelt inte att jämföra tyvärr.
Därmed inte sagt att geartronicen inte mår bra av ett oljebyte då och då. Jag tycker det känns väldigt tveksamt att de inte har det schemalagt faktiskt.
Användarvisningsbild
av MartinS
Stiligt! Jag vet inte om det är snyggare egentligen, men lite modernare är det ju iallafall!

Men jag saknar det blå märket... :)
av Schmoyoho
Tänkte säga tvärtom, jag visste inte hittills att det gamla T6-märket var så tråkigt jämfört med det nya. Klart snyggare :) Däremot vet jag inte om jag har någon särskild preferens mellan nya/gamla AWD-emblemen ännu. Såg ju inte helt pjåkigt ut iallafall...
av Schmoyoho
Hade jag fått ändra något hade jag valt ett mer diskret lastskydd, om något alls. Blir nästan för mycket av det goda känns det som. Svart, krom, svart, silver, svart, silverinlägg, mörkblått, fler emblem...

Men om jag tror jag skrev tidigare, snabbaste bilen från inköp till färdig. Jag kan inte komma på något som skulle kunna förbättras. Hur gick det med iPod-integrationen förresten? Kanske en träkringla? Du har väl träinlägg om jag minns rätt, tycker nya ratten med alu- och träinlägg är riktigt riktigt trevlig!
Användarvisningsbild
av StefanN
Jag förstår hur du tänker med lastskyddet och jag håller till viss del med dig, jag har kollat lite på detta istället men vet inte om det funkar på den skrovliga plasten?
Bild

Ratten är jag nog rätt nöjd med, har denna med trä, skinn och aluminium.
Bild

Ipod-grejen har jag inte hört nåt mer om, måste nog kolla med mecken.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 69

Startar du kalibreringen efter du bekräftat t[…]

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Kamremsbyte V70N

Hej. Jag är ny här på forumet, s&a[…]

Hej! På mätarhuset som sitter i bilen f[…]