Lucif3r skrev:ja, det där förstår jag att dom gnällde lite över.Men fick iaf ingen anmärkning :mrgreen: vet inte om man kan få det på sånt ??:-/
Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:ja, det där förstår jag att dom gnällde lite över.Men fick iaf ingen anmärkning :mrgreen: vet inte om man kan få det på sånt ??:-/
White skrev:Haha! Ja i bland gör man konstiga saker! :mrgreen:Ja :mrgreen: :mrgreen: kan inte fatta att jag glömde bort det :lol:
DayDreamer skrev:Men fick iaf ingen anmärkning :mrgreen: vet inte om man kan få det på sånt ??:-/Jo det kan man. Utstickande saker är förbjudet. Du kan ju t ex få nedslag på en rostig skärmkant, om den är så rostig att den är vass och sticker ut lite.
Lucif3r skrev:Ok då var hon snäll som besiktigade och inte satte en 2a på det :)DayDreamer skrev:Men fick iaf ingen anmärkning :mrgreen: vet inte om man kan få det på sånt ??:-/Jo det kan man. Utstickande saker är förbjudet. Du kan ju t ex få nedslag på en rostig skärmkant, om den är så rostig att den är vass och sticker ut lite.
Och det är ju rätt självklart när man tänker efter... För om man kör på någon så blir ju skadorna inte mindre på personen om denne får en utstickande plåtbit i benet, eller en rostig skärmkant som gräver sig in. Kan ju skilja mellan att bli lite blåslagen och behöva opereras/bli gipsad, bara pga. något utstickande elände :)
garinge skrev:sådär kan du inte säga och sen INTE lägga upp bild på det... dooo it!Jo klart att jag kan
White skrev:Ahh... Fega nu inte! (PO)yes White, POKE HIM!!! until he shows us... POKE POKE! (PO)
En ständig jakt på kapital verkar vara […]