Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FyoDisco
The irony is strong in this tråd *facepalm*
Användarvisningsbild
av DayDreamer
FyoDisco skrev:The irony is strong in this tråd *facepalm*
:lol: :lol:

Är det inte någon mer än jag som tycker att denna tråden är underhållande??? Får mig alltid ett gott skratt när jag läser igenom den (R) (R)
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:

Är det inte någon mer än jag som tycker att denna tråden är underhållande??? Får mig alltid ett gott skratt när jag läser igenom den (R) (R)
Instämmer! :-)-)
Användarvisningsbild
av garinge
Klart det livar upp, men man blir samtidigt förvånad över hur allt det viktiga skjuts på framtiden :P

ringa ett samtal hinner alla med, oavsett hur upptagen man är, men vill man inte eller anser det oviktigt så finns det ingen tid i världen :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:

Instämmer! :-)-)
White skrev:Den livar helt klart upp forumet! :mrgreen:
garinge skrev:Klart det livar upp, men man blir samtidigt förvånad över hur allt det viktiga skjuts på framtiden :P

ringa ett samtal hinner alla med, oavsett hur upptagen man är, men vill man inte eller anser det oviktigt så finns det ingen tid i världen :)
Vad bra :-)-). Jag trodde att det bara var jag som vrider mig utav skratt varje gång jag läser här (R) (R) (R)
av Lillarapunzel
White skrev:Nej fan! Här silvertejpar vi ju både bilar och hästar, är inte det roligt så säg... :lol:
Hahahahahahahaha jag dör! (R) (R) (R) (R) (R) (R)
Och glöm inte bort salladsdressingen i motorn!
Användarvisningsbild
av FyoDisco
DayDreamer skrev:

Haha jodå, den är väldigt underhållande! Borde arkiveras här på forumet och bli obligatorisk läsning. Så roligt med all ironi hit och dit men som sen inte förstås, eller kanske den kontras med ännu värre ironi? Ingen vet... :D
av Lillarapunzel
FyoDisco skrev:
DayDreamer skrev:

Haha jodå, den är väldigt underhållande! Borde arkiveras här på forumet och bli obligatorisk läsning. Så roligt med all ironi hit och dit men som sen inte förstås, eller kanske den kontras med ännu värre ironi? Ingen vet... :D
Fan sant som du säger ju! (R)
Obligatorisk läsning, som vad? Skräckexempel?! :mrgreen:
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 159

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]