robinb3rgsten skrev:Kör med film är ju bara o dra bort om man inte blir nöjd eller om dub kör spray finns de ju nån annan spray för att ta bort det
Har toningsspray samt borttagare liggandes så det är väl mest en fråga om jag ska tona lätt eller inte...
Annars så kommer en liten update här då..
I morgon är det Wheels i stan, sjukt mycket jänkare och det brukar vara mycket folk på stan. Synd på vädret så det blir nog ingen GTO i år då cabben lever sitt eget liv..
Har börjat slipa ned ytrosten på den "nya" framskärmen då den haft stänkisar som gnagt på lacken. Har jag nämnt att jag hatar spackel? Är inte så skillad på att spackla så det blir lätt lite för tjockt lager = det går mycket sandpapper. Men jag lär mig :D
Hade hoppats på att få mitt paket från Bollnäs Bilvård idag men Posten här i Norrland verkar ha gått på semester. Pakethelvetet var skickat till ombud 12:30 idag och inget sms pling och det händer ju ingenting under helgen.
Däremot så levererade Dekaltrim.nu nya dekaler utan problem. Ska byta ut den bakre skylthållaren då den nuvarande i "biltema-chrome" inte uppskattade vinterns avfettning :evil: Är dock för lat för att gå ut till bilen och hämta skylthållarna så bilder på det pysslet kommer väl senare under helgen.
5 arbetsdagar kvar till semester whoop whoop!