Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det är ganska så lugnt här nu, väntar fortfarande på att skroten i Karlskoga ska öppna så jag kan få mer original tillbehör till bilen :)

Kom ju även på att besiktningen gnällde denna gången på att jag hade kvar rampen för extraljusen, fick ingen 2a på det som tur men jag får väl ta bort den och sätta dit en vanlig skylthållare istället.

Skylthållarna är väl universala så det spelar väl ingen roll vart jag köper en sådan?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Skylthållarna är universal ja. :)
Ok då får jag köpa mig en Biltema universal (aka original)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Det finns ju olika längder på skylthållarna, beroende på om man har den gamla-gamla, EU-designen eller den nya skyltdesignen utan mellanrum.

Är det utstickande delar på extraljushållarna eller? För isf förstår jag att dom gnällde på det. Inte så skönt att få en sån i benet om man blir påkörd :P Inte för att jag tror det är speciellt skönt att bli påkörd öht. men.... :lol:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Det finns ju olika längder på skylthållarna, beroende på om man har den gamla-gamla, EU-designen eller den nya skyltdesignen utan mellanrum.

Är det utstickande delar på extraljushållarna eller? För isf förstår jag att dom gnällde på det. Inte så skönt att få en sån i benet om man blir påkörd :P Inte för att jag tror det är speciellt skönt att bli påkörd öht. men.... :lol:
Ja jag har den gamla skylten utan EU-märket tack och lov (W)

Ja det sticker ut 3st "järn" ja där iaf som extraljusen skruvas fast i :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Här är en bild på extraljusrampen som besiktningen klagade på :roll:
Bild

Bilen har även slagit om till 25000 mil nu men det märks inte ett dugg går fortfarande som ny :)
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ååå idag så gjorde jag något riktigt dumt :lol: satt och pillade med radion lite och jag skruvade på rattarna för att ställa ljudet fram respektive bak och höger eller vänster, bara det att när jag skruvade på ratten i mitten så hände det typ inget ljudet blev bara dovare. Tänkte att h-vete nu har något gått sönder :evil: för när jag skruvade på ratten längst till höger (FADER) så skiftade ljudet mellan fram och bak högtalarna satt där i säkert 10 minuter och var rädd för att något hade gått sönder innan jag brast ut i skratt och kom på att ratten i mitten (TREBLE) är ju diskanten och det är på den som jag har suttit och skruvat på hela tiden och inte fattade varför ljudet inte flyttade sig mellan höger och vänster högtalare :oops: Jag trodde att det var den man ändrade på höger respektive vänster :lol: :lol: :lol: snacka om totalt hjärnsläpp :oops: :oops: men jäklar vad jag skrattade när jag kom på att det var diskanten jag satt och pillade på :lol:
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 252

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering