Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PetEri
Är dom bra att ha och göra med? Bra kvalitet på produkterna? Jag hade lite e-post kontakt med dom för ett tag sedan och fick inte det bästa intrycket..men det behöver förstås inte betyda så mkt..
av sensonic
Jag har handlat från dem men det visade sig vara en för lång axel och då fick jag returnera den. Dock gick det inte att få fram någon ny av rätt modell då, oklart i listorna helt enkelt. Så för mig var de bra och tog sig tid.

Om det är till en -00 du ska köpa är det fara å färde. Verkar inte vara ordning i listorna på många håll, åtminstone för 170 hk-motorn. Jag har skrivit i en annan tråd vilken drivaxel det ska vara då (samma som 140 hk).
av PetEri
sensonic skrev:Jag har handlat från dem men det visade sig vara en för lång axel och då fick jag returnera den. Dock gick det inte att få fram någon ny av rätt modell då, oklart i listorna helt enkelt. Så för mig var de bra och tog sig tid.

Om det är till en -00 du ska köpa är det fara å färde. Verkar inte vara ordning i listorna på många håll, åtminstone för 170 hk-motorn. Jag har skrivit i en annan tråd vilken drivaxel det ska vara då (samma som 140 hk).
Eventuellt kan det bli aktuellt med en ny axel till en - 00 (första generationens V70). Får försöka leta rätt på tråden du pratar om, är det en tråd som du skapat?
244 - Bälte bak

- Har inte sökt på skrotar än. Ja[…]

C30 D2 Bult till remskiva gått av

Grattis! Du kommer visare ur denna upplevelsen &au[…]

ECM innehåller termineringmotståndet f[…]

installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.