Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av thread
Beställde min V90 D5 vecka 12. Fick leveransvecka 38, nu framflyttad till v40.
av Tjocken
Pratade med min ÅF för någon dag sen, det ska vara öppethelg för s/v90 i slutet på augusti. Dom trodde inte att en enda kundbil av V90 skulle levereras innan den helgen. Låter ganska rimligt tycker jag för att bygga lite hype runt den. Men vet inte om det stämmer alls...
av Gorban
Pratade med en Volvoanställd och tydligen prioriteras bilar med Inscription så att de produceras tidigare än andra utrustningsnivåer.
av zweistein
Efter moget övervägande beställdes i förra veckan en V90 D5AWD Inscription med teknikpaket pro, loungepaket pro, klimatpaket med VoC, indragbart drag, automatiskt insynsskydd, parkeringshjälp fram med halvaut. parkeringsassistans och panelinlägg med valnöt. Eftersom det händer att jag använder jeans, som lär kunna färga av sig, så fick det bli svart nappaläder. Lackerad i musselBlue metallic som kanske ändras om den inte faller mig i smaken när jag sett den i verkligheten.
Leverans är beräknad till vecka 44
av superluxus
Jeg har fått beskjed om at min V90 D5 AWD Inscription ikke kan leveres med Linear Walnut dekorpaneler på grunn av leveringsproblemer til fabrikken. De ønsker derfor at jeg endrer til Metall Mesh dekorpaneler.

Opprinnelig levering er satt til v40.

Er det noen som har fått tilsvarende beskjed?

For meg er Linear Walnut panelene viktig for å gi bilen det eksklusive inntrykket den fortjener. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13
Falsklarm av insekt?

Det verkar rimligt att om en skalbagge förl&a[…]

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]