Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det är inte den mappen du ska lägga i roten på USB-minnet. Det är svärmen av mappar och filer som ligger inuti den mappen som du ska lägga på USB-minnet, så fungerar det sen.
När du stoppar i den och den är korrekt behöver du inte göra någonting alls. Bara vänta en liten stund, så kommer bilen att meddela att den har hittat en uppdatering och undrar om du vill installera den.
Senast redigerad av 1 apersson850, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av na96gen
Tyckte det stod på instruktionen att man inte skulle ha med rootmappen alltså bara innehållet i "Sensus-uppd...." foldern.
Ja, det kan man göra, men då vill det till att man har USB-minnet när man laddar ner kartan. Det hade inte jag...
Mina POI överlevde också, så det verkar vara nåt generellt. Men min egna ikon försvann. Dock inte från navigatorn, utan bara associationen med de POI jag har. Men det var bara att peka ut den igen, så snurrade det igen. Dessutom blev inställningen "Visa POI på kartan" ändrad.
För mig gick det alltså bra att ladda ner till en fil på en av hårddiskarna och sedan plocka det intressanta innandömet ur den mapp som skapades och lägga på USB-minnet.
Däremot vägrade den att ladda ner till en nätverksdrive.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 26

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv