Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja just nu händer det inte något speciellt med bilen. Väntar samtidigt på besked ifall försäkringsbolaget vill betala 11500 eller ej för reparation av krockskadan.

Förövrigt så kan jag tala om att jag har ägt bilen i 1,5 år nu :o jäklar så fort tiden springer iväg :)
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Det kanske snart är dags att tänka på ett bil byte :P :mrgreen:
Man kan faktiskt behålla en bil längre än 1,5år :P
Men du kanske får bilen inlöst inom kort, så blir det väl bilbyte ändå ;)

Jag hade min gamla V70 -00 Classic i 8år, sen var det dags att skaffa "nytt" så blev i maj förra året min
V70n 01:a istället, turbo, automat, 19" fälgar, svårt att inte slå till hehe... :P
Användarvisningsbild
av Lucif3r
DayDreamer skrev:Det kanske snart är dags att tänka på ett bil byte :P :mrgreen:

Fjanterier :P jag hade 945an i 8år, och sålde den enbart för att jag inte hade något behov av bil då, så den bara stod och tickade pengar typ. Annars hade jag säkert fortfarande haft kvar den :)
Och V70in har jag haft i över 4år nu :P

... Kommer aldrig förstå mig på människor som byter bil lika ofta som dom byter underkläder :roll:
av Tette
Nä, byta bil vad är det för dumheter? :mrgreen:

Har ägt nuvarande volvon i 4 år, tidigare bilar har dock varit kortlivade, mestadels för att besiktningen hade en annan åsikt än mig :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
Man kan faktiskt behålla en bil längre än 1,5år :P
Men du kanske får bilen inlöst inom kort, så blir det väl bilbyte ändå ;)

Jag hade min gamla V70 -00 Classic i 8år, sen var det dags att skaffa "nytt" så blev i maj förra året min
V70n 01:a istället, turbo, automat, 19" fälgar, svårt att inte slå till hehe... :P
Nej då jag ska inte byta bil än den går alldeles för bra för det :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:

Fjanterier :P jag hade 945an i 8år, och sålde den enbart för att jag inte hade något behov av bil då, så den bara stod och tickade pengar typ. Annars hade jag säkert fortfarande haft kvar den :)
Och V70in har jag haft i över 4år nu :P

... Kommer aldrig förstå mig på människor som byter bil lika ofta som dom byter underkläder :roll:
Nej det finns ju inget fel på min bil så varför byta och sen så vill jag inte ha någon direkt nyare bil som man knappt kan byta grejer på utan man måste in till verkstaden. Visst det finns ju en massa teknik på nyare bilar men jag känner inte att jag har något behov av det och sen så ju mer teknik man har i bilarna desto mer kan det krångla och i slutändan blir det alltid svindyrt. Så nej tack jag behåller min gamla bil jag :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Tette skrev:Nä, byta bil vad är det för dumheter? :mrgreen:

Har ägt nuvarande volvon i 4 år, tidigare bilar har dock varit kortlivade, mestadels för att besiktningen hade en annan åsikt än mig :roll:
Ingen fara jag kommer inte att byta bil än på ett tag (många år)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det var att ett jäkla larm till att larma så fort det blir varmt ute :x som tur är så håller det bara på i 30 sekunder sen ger det sig :)
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 252
Polestarmärke baklucka v60 D3

Hej, Jag köpte nyligen en v60 d3 -19. P&arin[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]