Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:Det är säkert bara placebo :)
Njäe, faktiskt inte. 945an blev otroligt grinig efter dom där skakningarna hos bes, fjädringen kändes skum plus att det uppstod vibrationer... gav sig efter ett par veckor efter bes dock. Så var det varje år under dom 8 jag hade den.
Exakt vad det beror på vet jag inte dock (I)
Ok :shock: det var mysko. Vi får la se hur länge min bil beter sig så här :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu äntligen så verkar det som att självplocken i Karlskoga öppnar nu på torsdag, gissa vem som kommer att stå där ute innan dom öppnar :lol:

Det som jag är på jakt efter nu är,
Träratt, centerhögtalare, surroundenhet, CD-växlare och annat bra att ha grejer :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Lycka till på "skattjakten"! :-)-)
Tackar :D det kan nog behövas :mrgreen:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Jag fann inget roligt på skroten idag tyvärr :( dom hade inte öppnat hela gården så det fanns bara en s70 som var typ standardutrustad så det blev inga bra fynd idag :|
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu har även bilen varit inne på skadebesiktning och ett kostnadsförslag på 11500 kr ska skickas till försäkringsbolaget :shock: hoppas nu bara att försäkringsbolaget är villig att gå med på den summan. Annars så lär det väl bli inlösen men det kommer jag inte att gå med på.

Får se sen hur resultatet kommer att bli för dom skulle bara typ lacka stötfångaren där skadan var och sen typ spraya ut så att man inte ska se vart dom har lackat, jag tycker att det låter för bra för att vara sant. Det hade visst blivit vågor på bakskärmen ändå, inte för att jag ser eller känner några plus att han sa att det låter som att bakskärmen är typ uppbyggd med spackel :shock: :cry: :cry: men sen på hemvägen kom jag på, just det jag hade ju isolerat i bagaget på insidan av bakskärmen därav att det blir ett väldigt dovt ljud :lol: utan isolering så låter det precis så som plåt låter :D
Lucif3r skrev:Är lackeraren duktig så går det finfint att att fade'a lackskarvar. T om jag kan göra ett hyffsat jobb med det :P
Ok ska bli spännande och se om det blir bra eller ej :)
White skrev:Ja att skugglacka brukar bli jäkligt bra, gör alltid så när jag bättrar eller rostlagar. :)
Ok har faktiskt inte skugglackat än någon gång så jag kan väl säga att jag är nog värdelös på det :lol: Men däremot så får jag ett jäkla fint lager med färg dvs inte apelsin skal som det annars kan bli. Jag lackade ju stänkskydden själv och det ser ju ut som att en proffs lackerare har varit framme :D så därför så ska jag testa mig på att lacka "sidokjolarna" då dom är rätt så slitna på under sidan av allt sten sprut.
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 252
Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]

Plockade bort fläkten o den kändes bra, […]

Laddbox

Zaptec Go