Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av coldKingdom
Min V40 har stått nere i Göteborg sen den 27:e maj pga. att det inte finns någon som vill köra upp kärran hit.
Är det någon som vet något om vad som händer, är det fler som råkat ut för det här?
Dom har skjutit upp datumet åtskilliga gånger nu under "Min Volvo" och min återförsäljare säger bara att det inte finns transportfirmor som kan köra. :/
Användarvisningsbild
av fjohan82
coldKingdom skrev:Min V40 har stått nere i Göteborg sen den 27:e maj pga. att det inte finns någon som vill köra upp kärran hit.
Är det någon som vet något om vad som händer, är det fler som råkat ut för det här?
Dom har skjutit upp datumet åtskilliga gånger nu under "Min Volvo" och min återförsäljare säger bara att det inte finns transportfirmor som kan köra. :/
Det låter märkligt att ingen kan/vill... Vart ska bilen? De kanske samkör när det finns fler bilar som ska till samma ÅF?
av coldKingdom
fjohan82 skrev:
coldKingdom skrev:Min V40 har stått nere i Göteborg sen den 27:e maj pga. att det inte finns någon som vill köra upp kärran hit.
Det låter märkligt att ingen kan/vill... Vart ska bilen? De kanske samkör när det finns fler bilar som ska till samma ÅF?
Bilen ska till Bilia i Strängnäs, det kommer bilar lite då och då har man sett. Han säger att det inte finns tillräckligt med transportbilar som kan köra upp bilarna som ska dit.

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]

På bilderna ser det bra ut men om du vill ta[…]