Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
White skrev:Ja är inte Rapunsel ett troll så är det verkligen skrämmande! :-O)
Jag är fortfarande inte ett troll. Och det stavas Rapunzel, inte Rapunsel ;)
av Lillarapunzel
White skrev:Rapunzel. :wink:

Men är du verkligen seriös om du tror att Biltema säljer grejer till att laga ett motorhaveri med? :???:
Tack! ;)

Ja, de verkar ju ha hur mycket grejer som helst till 850.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Kan säga att dom INTE har grejerna du behöver.
Vad säger du :shock: :shock: Inte smutskasta Biltema (N) :wink: :mrgreen:
av Gelis
Rapunzel med Z driver med oss, det är klart som korvspad :shock: . Hon var nog seriös i början av tråden men nu asflabbar hon säkert åt oss efter varje inlägg :lol: .
av Malmstroem
Jag kunde inte låta bli att titta in på Biltemas hemsida.

Det finns inga delar till TS bil som hjälper till vid kamremsbrott. Det enda relevanta som finns är en kamremssats:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilre ... 000026926/

Den hjälper föga när remmen gått av och kolvar och ventiler mötts. Då behövs nya ventiler, kolvar, etc. Inget av det finns så vitt jag kan se hos Biltema. :mrgreen:

Det fanns i och för sig en fasligt massa annat. Med det är hyfsat irrelevant om motorn rasat.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Malmstroem skrev:Jag kunde inte låta bli att titta in på Biltemas hemsida.

Det finns inga delar till TS bil som hjälper till vid kamremsbrott. Det enda relevanta som finns är en kamremssats:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilre ... 000026926/

Den hjälper föga när remmen gått av och kolvar och ventiler mötts. Då behövs nya ventiler, kolvar, etc. Inget av det finns så vitt jag kan se hos Biltema. :mrgreen:

Det fanns i och för sig en fasligt massa annat. Med det är hyfsat irrelevant om motorn rasat.
Precis Biltema har inte mycket grejer som sitter inuti motorn som kolvar, ventiler, stakar, oljepump mm utan där är det antagligen Volvo om det ens går att få tag på dessa delar annars så är det väl leta runt på nätet och skicka efter.
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 159

Hur löste sig det här problemet?

IMG_2421.jpeg

Hej! Yttre damask på drivknut bak är sk[…]

Tack skall ni ha, Slog in följande exempel p&[…]