Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:Ett mirakel har skett! (B) (B) (B)

Pappa fick för sig att ta Blå och köra en liten sväng nu tidigare ikväll, för första gången på typ 1 månad. Och - den gick som vanligt igen! :-O)
Inte svårstartad, inte konstig i någon hastighet, inte tillstymmelse till gnissel eller rasslighet. Kort och kott, min lilla kärra verkar ha vilat sig i form! :D
NEEEEEJ vad är det jag läser :( inte köra med bilen innan kamremsbytet (N) jag trodde att vi var överens på den punkten :wink: Nu kör ni inte något mer med bilen innan ni bytt kamrem, annars så kommer jag personligen och oskadliggör bilen dvs göra så att den inte startar :P

Har ni ringt och fått någon tid hos Bilia än?
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:Ett mirakel har skett! (B) (B) (B)

Pappa fick för sig att ta Blå och köra en liten sväng nu tidigare ikväll, för första gången på typ 1 månad. Och - den gick som vanligt igen! :-O)
Inte svårstartad, inte konstig i någon hastighet, inte tillstymmelse till gnissel eller rasslighet. Kort och kott, min lilla kärra verkar ha vilat sig i form! :D
NEEEEEJ vad är det jag läser :( inte köra med bilen innan kamremsbytet (N) jag trodde att vi var överens på den punkten :wink: Nu kör ni inte något mer med bilen innan ni bytt kamrem, annars så kommer jag personligen och oskadliggör bilen dvs göra så att den inte startar :P

Har ni ringt och fått någon tid hos Bilia än?
Men den fungerar ju helt som vanligt nu? Ser inte problemet....

Nej, vi har inte hunnit ringa än!
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja den kanske fungerar som vanligt men det kan precis närsomhelst smälla och så står ni där med en motor som är skrot :(
Men ni gör ju som ni vill :D
av Lillarapunzel
Gelis skrev:Nähe men att åka en sväng med bilen hinner ni ?:-/ det tar faan bara 5 minuter max att ringa, så vad är problemet.
Ja, fråga inte mig....
av Lillarapunzel
White skrev:Ingen människa kan ju vara så dum att man kör med bilen trots alla dessa råd och varningar, därför tror jag bara att du driver med oss!
Jo, det kan man göra, när bilen dessutom plötsligen börjat gå bra igen :D
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 159

Tack skall ni ha, det var ju inte svårare &a[…]

Tack för tips. Det blev vanlig bränslesl[…]

99% att det är batteriet.

Lägger till en bild. Vad sitter där inn[…]