Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SoKn
Spoiler »
Härligt!
Håller tummarna att vi snart få se fler foton på en V40 CE! :D
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: bildcitat dolt
Har hämtat min Polestar-knopp i dagarna, och planerar att montera den i bilen till helgen. Har tidigare bytt spakställ och damask, men flatkabeln till knoppens belysning har skadats så den lyser inte.
En sak som stör mig med Polestar-knoppen är att den inte har perforerat läder, bara vanligt slätt svart läder. Hade trott att en så sportig detalj skulle ha perforerat läder, och knopparna på pressbilderna har det. De är väl kanske Photoshoppade då... Men den blå belysningen och Polestar-loggan får väl kompensera för det!
Jag bytte samtidigt till en helt ny växelspaksdamask med vita sömmar, tycker det går fint ihop med min R-design klädsel. Men då uppstod nästa dilemma, inga andra detaljer (förutom textilmattorna) har vita sömmar. Så nu har jag beställt ett lock till armstödet/konsolen mellan stolarna från en XC70 -16, med vita sömmar... :D 700 spänn med frakt, helt ok med tanke på att mitt nuvarande har en skada i lädret.
Och någon gång i framtiden ska det inhandlas en treekrad R-design ratt med vita sömmar! Sedan ligger det i farans riktning att på sikt byta ut dörrklädseln till motsvarande med, ja just det, vita sömmar.
Vad tycker forumet?
Och vad tycker forumet om växelspaksknoppen? Ska det vara perforerat läder egentligen? Då kan jag ju lämna tillbaka den jag har och skaffa en R-design knopp i stället. Så, perforerat eller Polestar?
Hämtade hem min CE idag. Natten kändes fruktansvärt lång och jag hann med att sova knappa två timmar vi for iväg imorse. Kändes lite vemodigt att lämna ifrån sig V50in faktiskt. Har varit fruktansvärt nöjd med den under dessa 2 år, men men life goes on ;)

Carbon då, jootackar ja, vilken bil :D Kommer inte ångra mig en sekund, stortrivs! Dock är den lite små skitig på insidan, citat från säljaren "- Vi har inte tvättat och städat den för det kommer du ju göra bättre ändå sen. Men jag bjuder på en full tank istället!" :D

Bild
MarcusJ skrev:Har hämtat min Polestar-knopp i dagarna, och planerar att montera den i bilen till helgen. Har tidigare bytt spakställ och damask, men flatkabeln till knoppens belysning har skadats så den lyser inte.
En sak som stör mig med Polestar-knoppen är att den inte har perforerat läder, bara vanligt slätt svart läder. Hade trott att en så sportig detalj skulle ha perforerat läder, och knopparna på pressbilderna har det. De är väl kanske Photoshoppade då... Men den blå belysningen och Polestar-loggan får väl kompensera för det!
Jag bytte samtidigt till en helt ny växelspaksdamask med vita sömmar, tycker det går fint ihop med min R-design klädsel. Men då uppstod nästa dilemma, inga andra detaljer (förutom textilmattorna) har vita sömmar. Så nu har jag beställt ett lock till armstödet/konsolen mellan stolarna från en XC70 -16, med vita sömmar... :D 700 spänn med frakt, helt ok med tanke på att mitt nuvarande har en skada i lädret.
Och någon gång i framtiden ska det inhandlas en treekrad R-design ratt med vita sömmar! Sedan ligger det i farans riktning att på sikt byta ut dörrklädseln till motsvarande med, ja just det, vita sömmar.
Vad tycker forumet?
Och vad tycker forumet om växelspaksknoppen? Ska det vara perforerat läder egentligen? Då kan jag ju lämna tillbaka den jag har och skaffa en R-design knopp i stället. Så, perforerat eller Polestar?
Polestar alla dagar i veckan!

Skickat från min Huawei Mate 7
jimlindeborg skrev:citat från säljaren "- Vi har inte tvättat och städat den för det kommer du ju göra bättre ändå sen. Men jag bjuder på en full tank istället!" :D
Haha! Klockrent! Du har säkert redan hunnit tvätta den misstänker jag. ;)
Tankat fullt och kört till landet idag, 40 mil hemifrån. På måndag kväll ska jag "bråka" med alla andra "hemvändare" igen... :roll:
XC90_Executive skrev:Snygg bil! :-)-)

Utan tvekan ett av mina bästa bilköp! Så extremt nöjd med min och jag längtar efter att köra helatiden! :mrgreen: (D)
Förstår hur du menar. Kan inte sova, vill bara ut och köra 8) :lol: :lol:
  • 1
  • 575
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 1912
OM RYSSEN KOMMER

trump.jpg

Ok. Sög med felaktig annons, den är bort[…]

Generator Pv 444