Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:En liten mustach under grillen med så är det fullbordat! (RO)
Haha ja.

Nu har jag fått en massa tokiga idéer igen :roll: :P
Användarvisningsbild
av FyoDisco
Härligt att sommarpyntet är tillbaka! Kör själv med en dalahäst i min 240. Vet inte om det är töntigt eller ej, men ser jäkligt bra ut. Matchar bilens färg också 8)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
FyoDisco skrev:Härligt att sommarpyntet är tillbaka! Kör själv med en dalahäst i min 240. Vet inte om det är töntigt eller ej, men ser jäkligt bra ut. Matchar bilens färg också 8)
Japp :-)-) Dalahästarna är ju rätt så fräcka så jag tycker inte att det känns töntigt på något vis.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja happ då har man råkat ut för en lite krock med bilen :cry: inget allvarligt som tur var utan farterna var så låga :) Det var en som körde ut som inte såg mig komma han knappt reagera själv :o Det enda som jag han att göra var att kasta mig så långt åt höger det gick utan att ta diket.

Kan väl säga att den som körde på mig hade väjningsplikt så det är inte jag som har orsakat det.

Lite bilder på skadan, som tur var så tog det bara VB stötfångare mest och lite på skärmen samt lyktan fick sig en omgång. Inte en enda buckel blev det heller utan det vart enbart lackskador. Är förvånad att inget träffade stänkskyddet som sitter så utsatt :o
Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Surt som fan! :( Men tur i oturen att det inte blev plåtskador ändå. :)
Ja det känns inget roligt när den i övrigt är i så bra skick :cry: Ja jag kände det jag med att det typ lättade för mig att jag klarade mig i från en massa bucklor :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Det där var ju inget att gnälla över................ är vad jag skulle säga om du orsakat skadan själv.
Tur att det inte blev värre iaf, jag skulle blivit vansinnig på åsnan som körde på mig :lol:

Nåja, det är ju inget du ska betala, så eftersom det inte blev några plåtskador så kan man ju se det som "gratis lack" :mrgreen:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Det där var ju inget att gnälla över................ är vad jag skulle säga om du orsakat skadan själv.
Tur att det inte blev värre iaf, jag skulle blivit vansinnig på åsnan som körde på mig :lol:

Nåja, det är ju inget du ska betala, så eftersom det inte blev några plåtskador så kan man ju se det som "gratis lack" :mrgreen:
Nej nej så farligt är det inte mer än att det ser förjäkligt ut. Jag tog det bara lugnt och överregerade inte något eftersom att jag samtidigt såg att det bara mest vart märken.

Ja gratis lack är ju inga fel :mrgreen:
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 252

Tack för infon :) Ja detta verkar ju vara ett[…]

Volvo Assistans - och sedan?

Åldersgränsen är borttagen: Volvo[…]

Volvo XC70 - 2012 (AC problem)