Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av NicklasO
Ge dig nu, läs vad jag skriver.
Vart skriver jag att det är svårare med teflon och att det är ett problem?
DU hittar ju på och vrider allt till din fördel.
Jag skriver att det är lättare att tvätta bort emulgerat silikon ä teflon, inget mer...

Du är verkligen underlig..
av Lindfalas
NicklasO skrev:Ge dig nu, läs vad jag skriver.
Vart skriver jag att det är svårare med teflon och att det är ett problem?
DU hittar ju på och vrider allt till din fördel.
Jag skriver att det är lättare att tvätta bort emulgerat silikon ä teflon, inget mer...

Du är verkligen underlig..
Bara läsa vad du skriver...
Faktum är att du inte kan tvätta bort något så du kan lacka direkt....

Tja jag försöker inte sälja prylar och ratar allt annat man inte säljer.
Genomsyrar de flesta inlägg du gör.

Greetz<
av NicklasO
Shit asså, jag har ju inte påstått att man ska måla direkt efter tvätt, bara att man kan tvätta bort en sak men inte en annan..

Dvs att det lättare löses med rengöringen lackeraren använder om han slarvar...

Ratar absolut inte allt annat, dock har jag väldigt svårt för sonax plåtburkar..

Sen om du läser vad jag skriver så citerar jag först någon som rekomederar smartab och håller med, och skriver sen att jag även säljer.

Så det är väll upp till var och en, jag hymlar inte med det direkt..

/
av Lindfalas
NicklasO skrev:Shit asså, jag har ju inte påstått att man ska måla direkt efter tvätt, bara att man kan tvätta bort en sak men inte en annan..

Dvs att det lättare löses med rengöringen lackeraren använder om han slarvar...

Ratar absolut inte allt annat, dock har jag väldigt svårt för sonax plåtburkar..

Sen om du läser vad jag skriver så citerar jag först någon som rekomederar smartab och håller med, och skriver sen att jag även säljer.

Så det är väll upp till var och en, jag hymlar inte med det direkt..

/
Då lär du få formulera dej bättre. Det är liksom exakt som det står. prata om att tvätta bort och lacka i samma mening/stycke.
I vilket fall kan du inte lacka i något fall. Gör du det är det att dåligt jobb.
Självfallet sitter teflonet bättre än ett vax, men det innebär inte att det är ett problem vid lack. Du SKALL ändå slipa och då försvinner det garanterat utan att det skulle bli något fel i lacken...

Sonax hårdvax är en mycket bra produkt. på vissa saker är den mycket svårslaget. Varför tror du den vinner test efter test hela tiden om den vore så dåligt???

Bara att du håller med om det är något du säljer.. oavsett råder du alltid någon att köpa något du säljer.
Man får pressa dej mycket om du skall ens råda något annat trots det finns minst lika bra grejer som du inte säljer..
Det tycker jag är mycket oseriöst.

Greetz
av NicklasO
Snälla du, du fortsätter ju och vinkla, citera vart jag skriver något där det verkar som att jag menar att man ska måla direkt efter att man tvättat, gör det istället för att skriva en massa skit..

Och i ett av mina första inlägg i tråden skriver jag vad jag anser om sonax testresultat, dvs att dem vinner pga reklampengar och inget annat..

Sen uttalar du dig om att jag föredrar smartab och alltid rekomenderar det.
Säger han som jag aldrig någonsin har läst rekomenderat något annat än sonax...

Du ÄR oseriös..
av Lindfalas
NicklasO skrev:Snälla du, du fortsätter ju och vinkla, citera vart jag skriver något där det verkar som att jag menar att man ska måla direkt efter att man tvättat, gör det istället för att skriva en massa skit..

Och i ett av mina första inlägg i tråden skriver jag vad jag anser om sonax testresultat, dvs att dem vinner pga reklampengar och inget annat..

Sen uttalar du dig om att jag föredrar smartab och alltid rekomenderar det.
Säger han som jag aldrig någonsin har läst rekomenderat något annat än sonax...

Du ÄR oseriös..
Bara att läsa i tråden...

Att Sonax skulle vinna enbart på grund av reklam pengar är så lamt att påstå. De testen brukar vara öppna för alla märken som finns.
Men det blir ändå samma visa varje gång.
Tänk på att det är konsument produkter vi pratar om.

Har aldrigt sagt att du föredra smartab, utan att du bara rekomenderar det du säljer och ratar ner på allt annat.

Rekomenderar jag sonax bara???
Visst använder jag mycket sonax produkter, men de är knappast bäst på allt. många produkter finns det liknande hos andra märken.
Använder nog de flesta märken- helt beroende vad jag gör och sen var för typ av lack det är.

Dessutom om jag inte minns fel är detta en tråd om just Sonax, så det är väl lämpligt att prata om det eller???

Greetz
Användarvisningsbild
av Bosa
Oj, missade att vi hade en egen dokusåpa här på forumet. *bänkar mig ner med popcorn* ;)
Användarvisningsbild
av A80TD
Bosa skrev:Oj, missade att vi hade en egen dokusåpa här på forumet. *bänkar mig ner med popcorn* ;)

--------------(R)--------------

Bra iaf att få info om sk proffsprodukter i jämförelse med konsumentdito. (Om det nu var i den här tråden :lol: )
av Lindfalas
Bosa skrev:Oj, missade att vi hade en egen dokusåpa här på forumet. *bänkar mig ner med popcorn* ;)
:lol: :lol:

Glöm inte colan :P
Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen?

Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]

Hej, Jag har en del strul med min V70, det bö[…]

Laga rost Göteborg?

Gammal tråd kommit dit då jag ocks&ari[…]