Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nexus skrev:Svensk flagga på antennen. Lär bli bortsliten omedelbart och Rasist sistat på hela bilens sidor! Tyvärr så får man inte längre vara stolt svensk....
Tycker du ska ha exakt vad du vill i bilen. Det är din bil och dina val. :D
Ja den har nog svårt att hänga kvar i fartvinden men sen så kommer säkert någon jäkel vara där och slita bort den. Jag får väl göra karossen strömförande och sätta upp lite skyltar, beröring sker på egen risk :mrgreen:
Nexus skrev:Jag har svensk flagga på balkongen. Grannen fråga om jag var rasist. Nej svarade jag varför skulle jag vara det p g a vårat lands flagga! Har många invandrar vänner som i många fall är mycket trevligare och gästvänligare än tråkiga torra svenskar.
Nog med OT.
Kan du inte bygga om elantennen till en midsommar stång :wink:

Hehe midsommar stång, antagligen så lär jag väl förstöra antennen innan jag är klar :mrgreen:
Hm mysko min bil började helt plötsligt att larma :shock: konstigt :???: den gjorde det två gånger förra sommaren då det var som varmast frågan är om det blir några sättningar i karrosen som lurar larmet. Det kan smälla till rätt bra i framrutan ibland utav sättningar kan vara det som triggar larmet.
White skrev:Skulle kunna vara att det utlöst glaskrossensorn ja.
Ja förmodligen, vad jag har förstått på dessa så är det en mick som sitter vid diskanthögtalaren HF som lyssnar efter dessa ljud. Allt annat var stängt mickrobrytarna i dörren kan ju även var lite små jävliga men ingeting lyste i bilen och bagageluckan var stängd och även motorhuven. Så min tanke är samma som din att det var glasskrossen som triggade allarmet.
Lucif3r skrev:Låter märkligt att det "smäller" i bilen när det blir varmt... Nog för att plåt rör sig med temperaturen, men inte så mycket att rutor ska börja knaka och ha sig :???:
Ja och det är ingen lite fjutt smäll heller utan det smäller till ordentligt och det låter som att det är vindrutan som smäller. En sak är konstigt och det är att jag har ett stenskott i vindrutan som har börjat att spricka fanns även där när jag köpte bilen, det märkliga är att sprickan inte har rört på sig, jag tycker ju att det borde spricka hejvilt när det blir sättningar i rutan.
DayDreamer skrev:Ja det är mycket märkligt, ska gå ut och se m jag inte an ta en bild på stenskottet.
Sket i att ta kort på stenskottet då alla har väl sett hur ett sådant ser ut :mrgreen:
White skrev:Smäller kan det göra i min bil med om solen står på och gassar, i bland hyfsat högt. :-O)
Ok då är vi två :)
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 252

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]