Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Vänta lite nu här du tar väl inte Blå till Västerås :?:
Nej, så dum är jag inte.
Nej men man vet ju aldrig vad du hittar på :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:Daydreamer:
Haha tror du på allvar att jag skulle åka 22 mil t.o.r. med en bil vars kamrem bara är några mil från att rasa?! :lol: (S)
Nej då det tror jag inte eftersom att vi har varnat dig så mycket :D
Haha mil nu tog du att i, det är nog mer fråga om meter innan den rasar :P :)
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Haha tror du på allvar att jag skulle åka 22 mil t.o.r. med en bil vars kamrem bara är några mil från att rasa?! :lol: (S)
Äh, den håller de 5 km till verkstaden om jag säger åt den att göra det.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:
Äh, den håller de 5 km till verkstaden om jag säger åt den att göra det.
Ska vi slå vad? 1000 spänn på att remmen flyger i miljoners bitar innan bilen kommer till verkstaden :mrgreen: :wink:
Eller nej jag vill inte slå vad för då kommer nog ta mej tusan bilen att ta sig till verkstaden och jag förlorar. Nu hoppas jag ju ändå att bilen klarar sig till verkstaden.
av Lillarapunzel
Lite bilder på inredningen. Inte nya, men de enda jag hittade. Orkar nämligen inte fota nya.
Inredningen kan väl sammanfattas som "50 shades of grey" typ, och går i helskinn... :roll:

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:Lite bilder på inredningen. Inte nya, men de enda jag hittade. Orkar nämligen inte fota nya.
Inredningen kan väl sammanfattas som "50 shades of grey" typ, och går i helskinn... :roll:

Bild

Bild
Snyggt :D men det var att mycket grått invändigt, åk till en skrot och köp några träpaneler :-)-) Det är ju iaf trevligt med helskinn. Hehe du kör också med original radion, jag har en dubbel-din original radio ifall du vill köpa :mrgreen: Men annars det som syns så ser inredningen väldigt hel ut.
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 159

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]

Infästning till insynsskydd sökes

Hej Ska sälja insynsskyddet och kom på […]

Har du någon koll på i vilken ordnin[…]

Inte helt ovanligt att det är rejält med[…]