Moderator: Moderatorer

SoKn skrev:Fick lite inspiration från benny10 och bytte ut det blå emblemet mot ett svart. Harmoniserar bättre med CC'ns blanksvarta detaljer. [THUMBS UP SIGN]
Fräscht :)
Användarvisningsbild
av SoKn
börne skrev:
SoKn skrev:Fick lite inspiration från benny10 och bytte ut det blå emblemet mot ett svart. Harmoniserar bättre med CC'ns blanksvarta detaljer.
Var har du köpt det? Funderar på om det kan passa min svarta mest för att göra kärran lite mer personlig.
Poly Dome Grill Badge Overlay - BLACK
http://www.davebarton.com/VolvoStickers ... polygrills

Notera att det finns två storlekar.
I dag har jeg lagt inn den oppdaterte kartdatabasen som ble sluppet 24. mai i år:
  • Versjon 31421839
  • CD-database MCA/15/29
Kartoppdatering.jpg
Kartoppdatering.jpg (499.72 KiB) Visad 1093 gånger
Hot tip nå før all sommerkjøringen! 8)
Polerat, vaxat, torkat ur i motorutrymmet, bytt från 18" Cratus till 17" Cratus och tagit bort toningen på framrutorna. I veckan blir det städning och dammsugning så är den redo för uppvisning på Skobes :D

Gillar uppställningen hemma hos farsan! 8)

Bild
Användarvisningsbild
av C.W.
chasba skrev:I dag har jeg lagt inn den oppdaterte kartdatabasen som ble sluppet 24. mai i år:
  • Versjon 31421839
  • CD-database MCA/15/29
Spoiler »
jajamen...Sitter USB i Volvon, men kör för korta sträckor för att laddda in allt på en gång.
Men ska på lite längre tur idag så då blir allt uppladdat och klart.

F.n va mycket pollen det kommer ned.
Tvättade igen idag. (snabb avspolning igår!)
Snyggt Jim!! Tur att inte alla bilar är dina. Ja o sambon hade V70R -98 C30 -12 V60 -13 samtidigt. Rätt fullt i garaget med alla däck. Sen ska bilarna hållas rena.....
Är 18" Cratus till salu?
Blir det en V40 efter V50n?
Tack Perra, jaa har turen att endast behöva sköta om en av dom dessa, resten är pappas uppdrag :roll:

Jag vet inte hur jag ska göra än. Först och främst så skulle jag nog vilja byta dom mot ett par 18" Ixion med vinterdäck. Hittar jag inget byte så säljer jag nog dom eller kränger på vinterdäck på dom :)

Det blir det jag har tjatat om i över ett år nu, vit V40 med lite kolfiber :lol:
  • 1
  • 572
  • 573
  • 574
  • 575
  • 576
  • 1912
OM RYSSEN KOMMER

Ja det har ju aldrig tidigare hänt att Trump […]

Jag kan inte låta bli att fundera på […]

Generator Pv 444

Jag fick höra av en elektriker att man inte s[…]