Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:Undrar om släpvagnskontakten på Blå skulle behöva tvättas? Hörsägen säger att Blå aldrig någonsin gått med någon typ av släp innan jag började köra trailer med den. Inte ens "vanliga små" dito! :lol:
Har faktiskt inte ens tänkt på att det måste göras! :shock:
Fungera ljuset på släpet ditt som det ska så är säkert kontakten ok. Kom faktiskt på att jag testade med släpkärran förra sommaren på bilen och då vart det rena disko blinkandet på kärran :shock: Men nu ikväll när jag körde med släpet på bilen för första gången så fungerade det kanoners.
Det skadar ju inte att göra rent kontakten :D
Ja, ljusen funkar med Blå. Däremot inte Skrot-Skodan, inte ens efter en flaska kontaktmedel ??:-/ :-(O)
Men bra, då har jag iaf en sak jag inte behöver med Blå då!
Hahaha diskolampor, kan föreställa mig hur det såg ut... :mrgreen:
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:Undrar om släpvagnskontakten på Blå skulle behöva tvättas? Hörsägen säger att Blå aldrig någonsin gått med någon typ av släp innan jag började köra trailer med den. Inte ens "vanliga små" dito! :lol:
Har faktiskt inte ens tänkt på att det måste göras! :shock:
Fungera ljuset på släpet ditt som det ska så är säkert kontakten ok. Kom faktiskt på att jag testade med släpkärran förra sommaren på bilen och då vart det rena disko blinkandet på kärran :shock: Men nu ikväll när jag körde med släpet på bilen för första gången så fungerade det kanoners.
Det skadar ju inte att göra rent kontakten :D
Ja, ljusen funkar med Blå. Däremot inte Skrot-Skodan, inte ens efter en flaska kontaktmedel ??:-/ :-(O)
Men bra, då har jag iaf en sak jag inte behöver med Blå då!
Hahaha diskolampor, kan föreställa mig hur det såg ut... :mrgreen:
Vad bra att det fungerar :-)-) Skoda bilar dom brukar leva sitt egna lilla liv :mrgreen:
Lite grejat med bilen blev det att idag med, jag bytte till en annan magnetventil som jag hade på hyllan för att se så att den fungerar har inte tagit någon provtur ännu men det blir senare ikväll det :) Sen så var jag även till Mekonomen och köpte lite vax produkter hade en tråd i bilvårdsavdelningen som jag frågade lite om vilket vax och liknande som var bra. Men efter att fått en liten tänketid och kollat över priserna så föll valet på meguiars. Sen så har jag även sommarpyntat bilen :lol: något måste man ju ha på sommaren också för jag hade ju adventsljustakar i vintras. Tänkte att jag även skulle byta lampan till tändningslåset (antennringen) men det sket sig för där hade någon på Volvo varit jävlig igen :x för inte var det samma lampa som det är till resten av alla strömställare nej då utan här var det någon speciallampa som bara sitter där, ååå (S)

Nog snackat här kommer det lite bilder :D

Ja jag lär ha lite och pyssla med längre fram
Bild

Man kan nästan tro att man håller på och försöker sno bilen
Bild

Hehe vad blir det nu då?
Bild

Jo det blir så här :D hade tänkt att midsommarstången skulle få stå lite snyggt på instrumentpanelen men det gick inte för att midsommarstången var för lång :( Så då fick det bli så här istället och det blev inte så dumt det heller :)
Bild
garinge skrev:ser ut som en gammal människas bil ;)
Nej det är min bil och jag är inte gammal :mrgreen: :wink:
Är det midsommarstången och flaggan som gör det eller??
garinge skrev:förresten, du tog ingen bild på hur lampan ser ut? faktiskt inte undersökt om min lyser på v70n. får gå ut ikväll när mörkret dyker upp och kolla :P
Nej någon bild vart aldrig tagen tyvärr.
DayDreamer skrev:
garinge skrev:ser ut som en gammal människas bil ;)
Nej det är min bil och jag är inte gammal :mrgreen: :wink:
Är det midsommarstången och flaggan som gör det eller??
nee vet det är din bil och märkt att du inte är gammal,
men ja, dom grejerna ger känslan av någon gammal människas bil,
dom har alltid massa junk där bak, typ hundar som nickar, såna där saker osv :P
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 252

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd