- fre 20 maj 2016, 15:29
Edit:Nu ser jag här på sidan 20 att du fortfarande inte bytt kamremmen. :roll:
Lucif3r skrev:Någon av löprullarna är väl den troligaste källan.... Som sagt så skramlade det om mina rullar, som bara var dryga hälften så gamla som dina(och gått betydligt färre mil). Så, du kan ju tänka dig skicket på dina rullar ..........Lillarapunzel. Jag hade bara orkat läsa till sidan nio på din långa tråd. Då dök detta inlägg upp. Jag tillhör de något äldre på detta forum. Jag har inte alltför mycket motorkunskaper, men ganska stor livserfarenhet. Jag delar gärna med mig av den, och ger råd om någon frågar. Att följa råden är fritt, men om den som frågar inte följer råden så kan man inte göra något åt det. Men att sedan fortsätta med att vrida och vända på frågan för att "slippa" följa råden skapar inte någon vilja att hjälpa till, och är snudd på respektlöst.
Nåja, tämligen meningslöst att ens skriva något, du har ju blivit tillsagd gång på gång på gång att det är idiotiskt att ens starta bilen i dess nuvarande skick, men ändå köps bilen, varnas igen, ändå körs bilen med släp, varnas ytterligare 10x, men fortfarande så körs bilen.....
Nu börjar jag faktisk HOPPAS att skiten totalrasar för dig, kanske du lär dig.........
Edit:Nu ser jag här på sidan 20 att du fortfarande inte bytt kamremmen. :roll:
//Sven
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo