Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
Grymt snygg bil!! :-)-)
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
fjohan82 skrev:Grymt snygg bil!! :-)-)
Jag tackar jag tycker denna med Volvo har verkligen lyckats. Jag trodde aldrig jag skulle ha en Volvo igen efter har ägt 2 Audis men jag kunde inte motstå denna den är så grym.
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
volvokhaled skrev:Fy va fin, stort grattis! :)
Har du hunnit testa PA 2.0 något?
Tack så jättemycket. Ja jag har hunnit testa PA och det funkar faktiskt bättre än i nya Q7 an jag har testat innan dock line assist har Volvo lite att jobba på för den går som en ål mellan mittlinjen och kantlinjen. Audi Q7 kändes mycket stabilare man kunde ställa känsligheten hur nära linjen man ville bilen skulle reagera. Något jag tycker Volvo ska ta efter.
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
Tack så jättemycket. Ja jag har hunnit testa PA och det funkar faktiskt bättre än i nya Q7 an jag har testat innan dock line assist har Volvo lite att jobba på för den går som en ål mellan mittlinjen och kantlinjen. Audi Q7 kändes mycket stabilare man kunde ställa känsligheten hur nära linjen man ville bilen skulle reagera. Något jag tycker Volvo ska ta efter.
Användarvisningsbild
av City69
Grymt snygg
Min står hos handlaren och hämtas på måndag

Bursting Blue med 22"fälgar, grymt spännande :lol:
Användarvisningsbild
av Roder
Verkar som dem har problem med D5orna. Flyttad leverans till v.24. Tyckte jag läste någonstans om att det var PowerPuls som strular(Antingen högt ljud eller isolerar den och den går varm)
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
Tobbed skrev:Gratulerar! :)
Du verkar vara först ut med MY17, åtminstone här..??
Tackar,Säljaren sa jag var först även där med 2017 och även med T8 modellen.
av volvokhaled
FlipperNo1 skrev:
Håller med om LKA systemet, funkade inte så bra när jag testade heller. PA däremot fungerade riktigt fint, testade systemet mitt i rusningstrafik i Köpenhamn...väldigt imponerande system!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance