Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Tänke jag tipsar om ett väldigt billigt och bra ställe där man kan köpa cd och dvd-skivor samt tillbehör såsom cd-väskor, brännare, pennor osv. Ett prisexempel, för tillfället kan man köpa 100st TDK DVD+R 8x + 100 DVD-CASE för 545kr! Jäkligt billigt. 25pack TDK DVD+R 8x kostar 95kr. De säljer även billigare skivor av mindre känt märke, då kan man t.ex. Få 100st DVD+R 8x för 345kr! Fast jag har endast köpt 100st TDK inkl. DVD-fodral (var ett tag sen men har inte gjort slut på dem än), men kompisar som köpt av de billigare märkena säger att de fungerade fint.

Ett paket med 100st skivor inkl. 100st fodral väger 9,6kg, och således blir frakten (detta bestäms av posten inte av denna sida) 125kr, 10-20kg blir frakten 135, paket över 20kg blir lite dyrare men inte ofta man köper så mkt på en gång.

http://www.wesellcd.com
av Teemu
kan även jag varmt rekommendera dem.

Har nu andvänt ca ett 200-pack med DVD+R av märket Premium. Funkat klockrent på min NEC-brännare.

/Teemu
av S.t.r.a.n.D
Det var inte dåligt precis. Bra tips.

Sist jag köpte DVD+R skivor på Elgiganten så kostade dom 219:-, tror jag, för ett 25-pack. Och det var bara 4x. Så ett 25-pack 8x för 95:- var ruggigt bra pris. Men man kanske måste köpa 100-pack så att inte frakten förstör så mycket av det billiga priset.

Vad är dessa för något: WhiteTop DVD-R 8xspeed?? Dom är sänkt till 255:- för 100st. Det är säkert något riktigt budgetmärke men 2,55 per DVD-r skiva är ändå FÖR billigt nästan.
av Teemu
vet inte alls vad white top är för skivor, men jag gav runt 345kr sist för mitt 100-pack DVD+R av märket Premium. För mig att dom var nere på 325kr sist jag kollade.

Och efter mail kontakt med dom kan jag även passa på och informera om att deras priser inte berörs utav den svenska skatten på skivorna. Detta pga att dem finns i Tyskland. Men deras kundtjänst funkar bra även på svenska (Iaf via mail).

Och dra gärna med er några kompisar eller liknande och dela på frakten. Blir ju billigare så :D

/Teemu
av S.t.r.a.n.D
Okej, det låter ju bra det där att dom inte påverkas av skattehöjningen.

Hur är det med frakten, brukar det ta lång tid?? Har ni haft några problem med att beställa från dom??
Och precis som du säger Teemu så är det nog bäst att gå ihop några och beställa så blir det billigast (frakten alltså).
Användarvisningsbild
av Ramon
Det var ett tag sedan jag köpte skivor från dom, pga. Att jag som sagt fortfarande har kvar skivor... Men om jag kommer ihåg rätt så hade jag skivorna inom tre/fyra dagar. Nej, jag har aldrig haft problem med att beställa därifrån, allt gick smidigt och jag kunde hämta paketet på posten inom en rimlig tid.
Användarvisningsbild
av mrsniper
Bra priser.... Ska beställa :!: :!:
av Teemu
frakten brukar ligga på mindre än 1 vecka, men dom har annonserat med att det kan ta någon extra dag nu pga semester tider.

Vet en hel del folk som bestält av dom och ingen har haft några bekymmer mig veterligen.
Användarvisningsbild
av nisse
bra priser får nog ta å beställa snart :D
av nevyn
Jag kan också rekommendera dem. Har handlat några gånger, snabb leverans och bra priser, har inte haft problem med en enda skiva än.
Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)

På kylvätsketermometern ser man inte ba[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Om du tror att del är spridar fel, prova d&ar[…]

Felkod B5

Länken leder till en tråd starta[…]