Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ahall
perhall skrev:Inte ofta man blir sugen på 30 000 mil-bilar men nu så!!! Ser seriöst riktigt bra ut!
Tack! Det är synd och skam att bilen skall säljas.
Jag har en inte möjlighet att ha två bilar längre.
Och tanken om att sälja V70 my12 har slagit mig ;)
Men vi väntar barn i sommar så s80 måste säljas.

lägg ett bud vetja om du har plats på gården,
av Lövet
45.300 på Tradera. Blir ingen affär antar jag?
Användarvisningsbild
av ahall
Lövet skrev:45.300 på Tradera. Blir ingen affär antar jag?

Jo det gör ont som FAN men ja var beredd att släppa bilen för det.
Problemet är att vinnaren är aningen suspekt!

Är du sugen på att köpa eller snacka ring gärna mig på
0703991772 gäller så klart alla här i forumet som är sugen på en billig bil.
av Lövet
Lägg upp en annons här, du säljer bilen lätt för de pengarna. Strunta i Tradera, om du tycker att Blocket kryllar av konstiga köpare så är det ingenting mot Tradera. Du ska se att han kommer pruta och krångla när han väl (om) dyker upp...
Användarvisningsbild
av snepo
Lövet skrev:Lägg upp en annons här, du säljer bilen lätt för de pengarna. Strunta i Tradera, om du tycker att Blocket kryllar av konstiga köpare så är det ingenting mot Tradera. Du ska se att han kommer pruta och krångla när han väl (om) dyker upp...
Ja svin som lägger bud och sen inte köper.Jag har fått flera blockerade pga detta.Dock ej bilar.En betala efter påtryckning av Tradera,men hämtade aldrig ut grejorna.Jag fick tillbaks dom.Kunde sälja dom en gång till
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
Verkar ha blivit jobbigt att sälja bil :P
Minns när jag sålde min gamla bil, in på blocket med för mig rätt så vettigt pris, möjligen aningen
för högt. Vänta en dag eller så sedan ringde det en herre och ville köpa den. Visade sig att han bodde på
samma område om mig, så det var bara ut på parkeringen och visa den. Han köpte den efter en kort
testkörning och sedan var det inget mer, fick begärt pris utan några invändningar.

Detta var 4-5 år sedan och jag ser fortfarande bilen på parkeringen. Den har fått lite mer bucklor i sidorna och
antennen verkar vara bytt, men den rullar fortfarande. :lol:
Användarvisningsbild
av svergie2
Skulle absolut inte släppt den för det priset om det nu inte är akut att få in pengar, gör som sagts tidigare och lägg upp en annons här!

Skickat från min Huawei Mate 7
Användarvisningsbild
av ahall
svergie2 skrev:Skulle absolut inte släppt den för det priset om det nu inte är akut att få in pengar, gör som sagts tidigare och lägg upp en annons här!

Skickat från min Huawei Mate 7

Tack för stödet.
Jag har inga skulder på bilen och är inte ute efter sista tusenlappen.
Det viktigaste för mig var att hitta en köpare som är värd att få bilen.
Kanske dumt men jag har tackat nej till flera köpare för att magkänslan säger nej.
Svårt att sälja en prestanda bil till någon utan attityd kanske.

//A

@Gameburg , Okey tack då vet jag, Rätt[…]

Påfyllningspluggen sitter på framsidan[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Hade du tagit med den motiveringen från b&ou[…]

Testa, ha på den automatiska bromsen (de[…]