Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tmpolice
Jodå, kör en ganska fullmatad 2012 V70 T6 AWD nu med under 10000 mil på mätaren. Körde en 45 mil på under 0,8 och kollade därefter däcktrycket i bak som var lågt på båda bakdäcken. 4-C chassi. Kan inte förstå att jag övervägde en XC70 innan. Går mycket fint på vägen.
Hade kunnat tänka mig en xc70 med 4C men tror inte den kommer närheten av denna. Skicket är mycket bra för 10 000 mil och inscripton läder med fläktar i framstolarna.
Mycket nöjd. Finns nog mer bilder på flickr länken jag lade upp tidigare.
Användarvisningsbild
av na96gen
Grattis!! Kan bara intyga att det är en grym bil. :-)-)
Användarvisningsbild
av daSea
Niclas skrev:
StefanN skrev:Sen om man inte måste ha kombi är detta en väldigt fin T6a. Tips: "Volvo S80 T6 AWD Summum/Inscription Polestar"

http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_S8 ... ?ca=11&w=3
Synd att den är "förstörd" med det analoga Instrumentklustret :( Måste varit en miss i beställningen... Annars tycker jag att det är en av Volvos snyggaste färg
Det går att byta i efterhand på de bilarna, men lär nog kosta en del...
av mattish
Niclas skrev:
StefanN skrev:Sen om man inte måste ha kombi är detta en väldigt fin T6a. Tips: "Volvo S80 T6 AWD Summum/Inscription Polestar"

http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_S8 ... ?ca=11&w=3
Synd att den är "förstörd" med det analoga Instrumentklustret :( Måste varit en miss i beställningen... Annars tycker jag att det är en av Volvos snyggaste färg
Jag ser då bara ett digitalt instrument framför ratten... ?:-/
av tmpolice
Nja, fick ned den lite till under 230. Kändes ok i förhållande till skick och utrustning. Inga dörruppslag alls men lite stenskott och ett märke på stötfångaren bak. Ligger mycket fint på vägen och går riktigt tyst med de laminerade rutorna.
Mycket pigg bil och ger ett mycket fint intryck i färg och inredning.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 149

Min kylfläkt verkar inte fungera/starta. Min[…]

Jag gjorde nyss detta, och det är ett rä[…]

Tack! Med andra ord går inget att justera ba[…]

Finns ingen hydralik i spegeln.