Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
StefanN skrev:Jag vart lite osäker om krokarna, tyckte det såg konstigt ut att ha dom inåt så jag satte dom på utsidan. Ska dom va inåt av nån anledning? Tyckte det va skönt att slippa se dom.

Man kan ana ett fäste i reflexen på denna bild, strax till vänster om mitten är det en pigg som sticker ut med ett hål in till det röda.
Bild
Ventilationshål?
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
av Schmoyoho
I min bil är det bara passagerarsidan som har en krok och den pekar inåt. Gör om gör rätt. Även om du inte använder den måste den ju sitta rätt, ser ju g4l3t ut annars! Och ja, jag håller med om att den där lilla inscription-loggan gjorde sitt. Undrar hur många nördpoäng det är på en sådan sak...

Micce: ska inte vara det, nä. Baksätet är perforerat också om man har det fram även om det saknas ventilation där. Men alla fem nackstöden är, err, icke-perforerade?
Användarvisningsbild
av Micce1980
Så ska det vara :) Använder den ibland vid långkörning, visste inte ens var det var för något innan en frågade på forumet :)
av Schmoyoho
I-landsproblem med råge men varje gång jag ser inscription-inredningen får jag ett stort vill-ha-begär. Samma sak när man ser en bild på en bil med keyless. Jag vet att det går jättebra att vara utan, men ändå liksom... Ehum, fin inredning ville jag alltså säga :)
Användarvisningsbild
av Perra83
Små detaljer gör stor skillnad. Lite sura pengar bara på så lite.

Keyless är en sån grej som inte gärna är utan om man en gång haft det. Börjar bli många måsten nu.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 69

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]

Visa din semesterbil(d)

Är ute på tur med vagnen, just nu i Nor[…]

Det där är ju absolut godkänt p&ari[…]